خبرگزاری کار ایران

آنها روز سختی را مقابل ما خواهد داشت

نظرمحمدی: 3 امتیاز بازی استقلال را می خواهیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۵۲

سرمربی سپیدرود معتقد است آبی پوشان روز سختی را در دیدار فردا سپری خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

 

استقلال آنقدر بازیکن دارد که نبود یک نفر تاثیری روی این تیم ندارد

ابتدا جا دارد ایام سوگواری محرم را به همه تسلیت بگویم.در مورد بازی هم باید بگویم که یک بازی مهم و هیجانی را در پیش داریم و شرایط حریف به گونه ایست که در افکار عمومی یک بازی آسان را برای ما تعریف می‌کنند اما استقلال سال گذشته در جام باشگاه‌ها خوب کار کرد و آنقدر بازیکن دارد که نبود یک نفر تاثیری روی این تیم ندارد. استقلال چون مربی ندارد بدون شک برای یک بازی بی محابا بازی خواهد کرد.مطمئن باشید سپیدرود برای بازی فردا یک برنامه خاص خواهد داشت و امیدوارم ۳ امتیاز از آن ما باشد.استقلال فردا بسیار خطرناک خواهد بود، بازیکنان این تیم می‌خواهند نشان بدهند نتایج گذشته تقصیر آنها نیست و به نوعی می‌خواهند ثابت کنند بازیکنان خوبی هستند. 

 

 

روز سختی را مقابل ما خواهند داشت

از سوی دیگر سپیدرود هم از هفته چهارم شکل خوبی گرفته و ساختار خط دفاعی و گلر ما خوب است، البته من به دنبال رکورد و گل نخوردن و این مسائل نیستم چون ممکن است خدای ناکرده تمرکزمان از دست برود.هفته‌های گذشته هم گفتم تیم ما آزمون و خطایش را پشت سر گذاشته و نیازمند زمان بود. وعده کردم تیم در هفته ششم بهتر شود و دیدید که بازی قبل را بردیم و در گرمای خوزستان هم نتیجه خوبی گرفتیم. مطمئن باشید استقلال روز سختی مقابل ما خواهیم داشت چون من به جوان‌های تیمم اطمینان دارم.

 

بدون کعبی هم بازی کردیم

نبود حسین کعبی به عنوان یک بازیکن کارآمد که 95 بازی ملی دارد، می‌تواند تأثیرگذار باشد ولی ما قبلاً هم نبود کعبی را در چند بازی تجربه کردیم و حالا امیدوارم جایگزین‌های او عملکرد قابل قبولی داشته باشند. 

 

باخت در دربی شوک روحی خوبی برای تیمم بود

امسال تغییرات در ترکیب سپیدرود زیاد بود و نزدیک به ۱۴ بازیکن عوض شده‌اند. پیش از فصل ۴۰ روز آماده سازی داشتیم و دو ماه هم از لیگ را پشت سر گذاشتیم. در طول فصل نفراتی مثل علی دهقان، جواد آقایی‌پور و شهاب کرمی‌ و... در ترکیب تیم ما بازی کردند که در هفته‌های اول شاید کمی کند و سنگین بودیم اما با حضور این جوان‌ها و بهبود شرایط تیم سرحال‌تر شده و حریفانمان را تحت فشار قراردادیم. از بازیکنانی که به خدمت گرفتم کاملاً‌ راضی هستم و معتقدم باخت در دربی شوک روحی خوبی را به تیم ما وارد کرد و دیدید که بعد از آن شکست ۴ امتیاز خوب کسبت کردیم و انسجام تیمی ما بیشتر شد. 

 

 باشگاه در مورد رضایی تصمیم می گیرد

باشگاه باید در مورد غلامرضا رضایی صحبت کند و با توجه به اینکه این بازیکن در وسط فصل کار را رها کرده و قراردادش را هم فسخ نکرده، نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. باید تا نیم‌فصل صبر کنیم، البته یک جای خالی برای ما وجود دارد که آن هم سهمیه آسیایی است.توحید غلامی هم از بازیکنان خوب ما است که در بازی با پیکان و سپاهان عملکرد قابل قبولی داشت ولی جایگزین این بازیکن هم عملکرد خوبی داشته است. مطمئناً غلامی در ترکیب ما بازی خواهد کرد و باید در این بین آمادگی خودش را هم حفظ کند. ما سعی می‌کنیم ترکیب و تاکتیک تیممان را بر اساس نقاط ضعف و قوت حریف پیش رو چیدمان کنیم و این تغییرات زیر نظر کادر فنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز