خبرگزاری کار ایران

آل کثیر نیمکت سپاهان را می‌لرزاند؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۱۹

نفت طلاییه تهران در دیداری حساس برابر سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد و مهاجم گلزن این تیم می‌تواند خاطره تلخی را برای سرمربی کروات تیم حریف رقم بزند.

به گزارش ایلنا، نفت طلاییه تهران که به همراه علی کریمی در دو هفته به یک تساوی و یک شکست دست پیدا کرده در دیدار فردا برابر سپاهان اصفهان به سه امتیاز خارج از خانه نیاز مبرمی دارد تا از تیم‌های پایین جدولی فاصله گرفته و به اهداف بعدی فکر کند.

نفت در هفته اول تا دقایق پایانی امیدی برای کسب امتیاز از سیاه جامگان نداشت و همه منتظر سوت پایان بازی بودند که عیس آل کثیر با گلزنی نتیجه دیدار را عوض کرد تا اولین تجربه سرمربیگری علی کریمی با شکست همراه نشود و آل کثیر به فرشته نجات نفت تبدیل شود.

نفت برابر پیکان تهران شکست خورد اما در این بازی باز هم آل کثیر گلزنی کرد. گلزنی این مهاجم با انگیزه این بار از روی ضربه ایستگاهی بود اما در شکست سه بر یک برابر پیکان نادیده گرفته شد چون تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشد.

نیاز شاگردان کریمی به سه امتیاز حساس را شاید آل کثیری بر آورده کند که درصدر جدول گلزنان قرار دارد و برای تصاحب کفش طلا رقابت جذابی با مهدی طارمی و ستاره‌های دیگر دارد. سپاهان هم از طرفی نتایج موفقی با توجه به خریدهای تابستانی‌اش نداشته و شکست آنها در بازی فردا می‌تواند زلاتکو کرانچار را با هجمه‌های زیادی روبه‌رو کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز