خبرگزاری کار ایران

تقابل کاپیتان سابق پرسپولیس با سپاهان؛ بازهم فحاشی؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۰۸

تقابل سپاهان و نفت طلاییه تهران حاشیه عجیبی را در دل خود جای می‌دهد.

به گزارش ایلنا، نفت طلاییه تهران و سپاهان اصفهان از ساعت 17:45 فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر هم مصاف می‌دهند و این دیدار علاوه بر جایگاه دو تیم در جدول رده بندی و کسب سه امتیاز نکته دیگری دارد که بعید نیست فردا شاهد آن باشیم.

علی کریمی با قبول هدایت نفت چند بازیکن را از لیست این تیم کناز گذاشت اما چند بازیکن باتجربه را در ترکیب حفظ کرد تا در کنار جوانان ترکیب منسجمی شکل بدهد. محسن بنگر یکی از آن بازیکنان باتجربه‌ای است که با نظر کریمی به همکاری با طلایی پوشان ادامه داده و جادوگر سابق مستطیل سبز حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

بنگر که سابقه حضور در تراکتورسازی و پرسپولیس را هم در کارنامه دارد چندین بار برابر تیم‌ سپاهان قرار گرفته است اما پیش از این‌ها او در دوران سرمربیگری امیر قلعه نویی با سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشت. بنگر که از سپاهان جدا شده بود با چند اظهار نظر که با نظر هواداران اصفهانی غیر قابل باور بود به بازیکن مغضوب تبدیل شد تا هر موقع در ورزشگاه نقش جهان برابر این تیم قرار می‌گیرد مورد حمله شدید واقع شود.

بنگر که فصل گذشته با پیراهن تراکتورسازی در اصفهان برابر تراکتور به میدان رفته بود با شعارهای عجیب تماشاگران حاضر در ورزشگاه مواجه شد تا جو شدید علیه او در اصفهان شکل بگیرد. به هر حال اعتماد کریمی به بنگر نشان دهنده این است که کاپیتان سابق پرسپولیس در دیدار حساس فردا برابر سپاهان در ترکیب حاضر باشد اما باید دید هواداران اصفهانی چگونه از این بازیکن استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز