خبرگزاری کار ایران

تبریزی - اخباری/ دوئل نقطه قوت ژنرال؛ نقطع ضعف شهریار

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۸۹

مهاجم ذوب‌آهن و گلر سایپا تقابل جذابی در دیدار هفته هشتم خود رقم می‌زنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایپا در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان میهمان ذوب‌آهن است و این دیدار حساس بین دو تیم ششم و هفتم جدول در حالی برگزار می‌شود که هر دو نیاز به 3 امتیاز بازی دارند و با توجه به روحیات سرمربیان دو تیم، پیش بینی می‌شود بازی جذابی رقم بخورد.

یکی از تقابل‌های جذاب این دیدار، حضور مرتضی تبریزی در خط حمله ذوب‌آهن و رویارویی او با محمدرضا اخباری، دروازه‌بان سایپا است.

تبریزی با 4 گل زده در دیدار با استقلال خوزستان خودش را به صدر جدول گلزنان رسانده و نقطه قوت خط تهاجمی ذوبی‌ها محسوب می‌شود.

از طرفی محمدرضا اخباری که در فصل جاری بعد از گذراندن دوران سربازی به سایپا برگشته است، در 7 بازی تیمش 10 گل خورده و عملکرد مناسبی نداشته است.

تقابل این دو در بازی هفته هشتم‌شان یکی از جذابیت‌های بازی خواهد بود و تبریزی و اخباری که هر دو روزی در فهرست دعوتی‌های کی‌روش به تیم ملی بودند، انگیزه زیادی برای بازگشت به تیم ملی دارند.

در تقابل‌های گذشته این دو بازیکن، تبریزی تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه اخباری شده است که آنهم مربوط به لیگ پانزدهم و تساوی 4-4 تراکتورسازی - ذوب‌آهن در تبریز است که تبریزی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز