خبرگزاری کار ایران

یزدانی: از منصوریان متشکرم / نشان می‌دهم لیاقتم بیشتر از اینهاست

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۶۲

هافبک سپیدرود رشت درباره رویارویی با استقلال تهران و انگیزه‌اش برابر تیم سابق گفت.

میعاد یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر استقلال تهران در هفته هشتم لیگ برتر گفت: بازی فردای ما برابر این تیم در حالی رقم می‌خورد که آنها جایگاه مناسبی در جدول ندارند. ما هم در هفته گذشته خوب نتیجه گرفتیم و از لحاظ روحی و روانی آمادگی لازمی برخوردار هستیم. آنها هر جایگاهی داشته باشند بالاخره استقلال‌اند. بازیکنان با کیفیت و باتجربه‌ای دارند اما ما انگیزه این را داریم که با نمایش بازی هوشمندانه به کمک هوادارانمان نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی قرار بود در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود که چمن آن شرایط خوبی نداشت. این دیدار اگر در ورزشگاه عضدی برگزار شود برای هوادارنمان بهتر است چون داخل شهر واقع شده و دسترسی هواداران برای تماشای نزدیک این دیدار آسان‌تر است. تنها مشکل سکوهای خالی رو به روی جایگاه است که به نوعی انگیزه ما را کم می‌کند.

یزدانی در پاسخ به این سوال که با برکناری منصوریان و شرایط فعلی استقلال آیا سپیدرود موفق به کسب یه امتیاز خانگی می‌شود یا خیر، عنوان کرد: در بازی های داخل خانه به همراه جو ایجاد شده توسط هواداران سعی می کنیم بازی ها را ببریم و نتیجه بگیریم. هدف اصلی ما ماندن در لیگ برتر است و امیدواریم اوایل فصل نتیجه بگیریم که با امتیازهای این دوره نگرانی در آخر فصل نداشته باشیم.

هافبک سرعتی سپیدرود درخصوص نیمکت نشینی در سپیدرود اظهار داشت: مسلم است که هر بازیکنی به دنبال حضور ثابت در ترکیب است و با نظر کادرفنی در دو بازی آخر نیمکت نشین بود اما سعی می‌کنم تمام تلاشم را به کار بگیرم تا به ترکیب بازگردم. مطمئنا انگیزه زیادی برای گلزنی برابر استقلال دارم.

وی ادامه داد: سال گذشته در ترکیب این تیم فرصت کمی برای بازی پیدا کردم. علاقه دارم فردا توانایی‌هایم را به نمایش بگذارم تا نشان بدهم که بیشتر از این‌ها لیاقت داشتم. من دلخوری از آقای منصوریان ندارم و نمی‌دانم این مصاحبه‌ها از کجا منتشر شده است. هرگز چنین موضوع صحت ندارد و از منصوریان متشکرم که باعث شد تا پیراهن استقلال را برتن کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز