خبرگزاری کار ایران

متیو: خوشحال می شوم به بارسلونا گل بزنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۰۲

ژرمی متیو، مدافع سابق بارسلونا برای اثبات خود به بارسلونا ادعا کرد اگر به بارسلونا گل بزند بسیار خوشحال خواهدشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، ژرمی متیو که بعد ز سه فصل متوالی بازی در بارسلونا از باشگاه جدا شد و به اسپورتینگ پیوست ادعا می کند فشارهای موج.د در باشگاه سبب جدایی او از باشگاه شده است.

متیو درباره دوران افول خود در بارسلونا توضیح داد: من نمی خواهم به عقب برگردم اما همگی به خوبی در زمان حضور من در بارسلونا می دانستند که از مشکل تاندون رنج می بردم و با وجود درد نمی توانستم به خوبی خود را نشان دهم، اما الان حالم بهتر است و دیگر می توانم برای یک مدت طولانی به خوبی بازی کنم و مشکلات قبل را ندارم.

مدافع سابق بارسلونا درباره بازی چهارشنبه مقابل بارسلونا توضیح داد: من اگر بتوانم به بارسلونا گل بزنم بسیار خوشحال خواهم شد، هرچند که من برای تمام هم تیمی های سابق خود در بارسلونا بسیار احترام قائل هستم اما برای اثبات خود به بارتمئو و رابرت فرناندز حتما بعد از زدن گل به این تیم ابراز خوشحالی خواهم کرد زیرا آنها من را قبول نداشتند و فکر می کردن توانایی بازی را ندارم و رفتار آنها بسیار بامن بد بود،  من بابت سرزنش های باشگاه برای برد یوونتوس بسیار ناراحت شدم اما هیچکس پیکه یا مسکرانو را سرزنش نکرد و من را مقصر دانستند؛ ولی فوتبال اینگونه است و من از وضعیت فعلی ام خوشحال هستم. دیگر به خیلی چیزها اهمیت نمی‌دهم. با احترامی که برای بارسا قائلم، در اسپورتینگ حس و حال والنسیا را دارم. باشگاه بسیار دوستانه با من برخورد کرد و از روز اول احساس راحتی می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز