خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

بنیان‌دیزل برای تراکتوری‌ها محدودیتی ندارد/ تماشاگران تراکتورسازی بیایند ورزشگاه را پر کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۶۱

مدیرعامل گسترش فولاد در مورد میزبانی از تراکتورسازی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دربی تبریزی قرار است روز سه‌شنبه به میزبانی گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان‌دیزل برگزار شود و این بازی قطعاً مثل همیشه با استقبال بالای تماشاگران همراه خواهد بود و همین موضوع با توجه به میزبانی گسترش فولاد در این دیدار، در مورد سهمیه هر تیم از ظرفیت ورزشگاه سوال ایجاد می‌کند.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در خصوص تقسیم ظرفیت ورزشگاه بنیان‌دیزل اظهار داشت: میزبانی این دیدار بر عهده ماست و قانون در مورد تقسیم ظرفیت ورزشگاه بین میزبان و میهمان خیلی روشن و واضح صحبت کرده است ولی شرایط این بازی متفاوت است.

وی افزود: تماشاگران ما و تراکتورسازی یکی هستند و فرقی با هم ندارند برای همین نمی‌خواهیم بحث ظرفیت ورزشگاه را مطرح کنیم و محدودیتی برای تماشاگران تراکتورسازی قائل شویم و تنها محدودیتی که وجود دارد ظرفیت ورزشگاه است.

مدیرعامل گسترش فولاد در پایان گفت: درب‌های ورزشگاه به روی تماشاگران تراکتورسازی باز است و آنها می‌توانند به هر میزان که می‌خواهند به ورزشگاه بیاین و حتی کل ورزشگاه را هم تماشاگران این تیم در اختیار بگیرند ما مشکلی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز