خبرگزاری کار ایران

بتوانم باز هم به تراکتورسازی گل می‌زنم

سیدمحسن حسینی: فحش‌هایی که از تماشاگران تراکتور خوردم را فراموش نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۴۲

مدافع گسترش فولاد از دربی تبریز و بازی مقابل تیم سابقش می‌گوید.

سید محسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: دربی تبریز همیشه حساسیت‌های خودش را داشته است ولی من هر بار این بازی می‌رسد یاد گلی که در گسترش فولاد به تراکتورسازی زدم میافتم و اینکه چقدر از سوی سکوهای ورزشگاه توهین شنیدم و دلیل آن را هم نمی‌دانم.

وی افزود: من سال‌ها برای تراکتورسازی بازی کردم و در تیمی که به لیگ برتر صعود کردیم حضور داشتم ولی وقتی در لباس تیم دیگری بازی می‌کنم باید برای موفقیتش تلاش کنم و دلیل این رفتارها را متوجه نمی‌شوم. حتی بعد از بازی در فضای مجازی هم کلی توهین شنیدم.

مدافع گسترش فولاد در مورد اینکه اگر بازهم فرصت گلزنی داشته باشد این کار را می‌کند یا نه گفت: شک نکنید این کار را می‌کنم، چرا که بازیکن گسترش فولاد هستم و منافع مالی من از این تیم تامین می‌شود، از لحاظ حرفه‌ای، شرعی و هر جنبه دیگری که نگاه کنید هیچ دلیلی ندارد این کار را انجام ندهم.

حسینی در ادامه یادآور شد: البته قصد من محکوم کردن تمام تماشاگران فهیم تراکتورسازی نیست و این افراد عده‌ای خاص هستند ولی به طور کل این دلخوری همیشه در من وجود دارد.

وی در مورد پیش‌بینی خود از بازی عنوان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و مثل ما دچار بدشانسی شده است، آنها هفته گذشته نتیجه را در خانه واگذار کردند و به دنبال جبران هستند. این تیم هم مثل ما در فصل جاری بدشانسی‌های زیادی آورده است و در کل امیدوارم بازی خوبی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز