خبرگزاری کار ایران

گزارش فیفا درباره نبرد شاگردان برانکو و نماینده عربستان

پرسپولیس - الهلال؛ مصاف کلاسیک رقبای آشنا

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۲۱

سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به بررسی بازی تیم‌های پرسپولیس و الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

به گزارش ایلنا در آستانه دیدار پرسپولیس و الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سایت فیفا در گزارشی با عنوان مصاف رقبای آشنا به بررسی اوضاع و احوال دو تیم و سابقه رویارویی‌های قبلی آنها در این تورنمنت پرداخته است.

فیفا نوشته است: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه رقبای آشنا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیای سال 2017 برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. در غرب آسیا، الهلال نماینده سعودی‌ها در هفتمین رویارویی‌اش با پرسپولیس میزبان این تیم است و در شرق قاره هم شانگهای اس‌آی‌پی‌جی چین و اُراوا رد دایاموندز ژاپن برای سومین بار با هم روبه‌رو می‌شوند.

فیفا درباره مصاف الهلال و پرسپولیس نوشت: این بازی با توجه به جایگاه دو تیم در میان ابرقدرت‌های سنتی فوتبال آسیا یک نبرد کلاسیک محسوب می‌شود. هیچ یک از این تیم‌ها برای دیگری ناآشنا نیستند چون پیش از این 6 بار با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند و ابتدای فصل هم در مرحله گروهی دو بازی برابر هم انجام دادند که هر دوی آنها با تقسیم امتیازات همراه بود. این بار اما شاید الهلال از نظر روانی با شرایط نسبتاً بهتری پا به میدان می‌گذارد چون در مصاف‌های رودررو با نماینده ایران یک پیروزی بیشتر دارد. پرسپولیس هم می‌تواند از این واقعیت که دو سال پیش نماینده عربستان را در خانه با یک گل شکست داد، روحیه بگیرد. در این بازی غول‌های تهران به گلزنی مهاجم نیجریه‌ای خود گادوین منشا امید دارند و برای تیم شهر ریاض نیز یک بازیکن برزیلی به نام کارلوس ادواردو مسئولیت گلزنی را به دوش می‌کشید و الان با 7 گل زده، بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود.

سایت فیفا در خصوص این بازی به نقل از برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس نوشت: اینکه در یک فصل هم درگیر بازی‌های لیگ باشد هم بازی‌‌های لیگ قهرمانان آسیا همیشه یک چالش است. ما به صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان افتخار می‌کنیم. الهلال تیمی قوی است و من قبلاً هم گفته بود که این تیم جزو 4 تیم برتر خواهد شد. با تمام توان به تلاش‌‌مان ادامه می‌دهیم تا از بازی‌های‌مان لذت ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز