خبرگزاری کار ایران

سپیدرود 3 - 0 استقلال؛ تفاضل عجیب سرخابی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۶۶۳

دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران در شرایطی متفاوت برای هم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران که پس از استعفای علیرضا منصوریان هنوز سرمربی جدیدش را مشخص نکرده است فردا در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر برابر سپیدرود رشتی قرار می‌گیرد که شرایط به مراتب بهتری نسبت به آبی پوشان مدعی دارد.

سپیدرود با گذشت هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بر خلاف پیش بینی عده‌ای که به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده انتظار کسب نتایج این چنینی از اسرخپوشان گیلانی نداشتند، با 8امتیاز در رده هشتم ایستاده‌ تا بالاتر از تراکتورسازی، سپاهان اصفهان و استقلال تهران قرار بگیرد.

سپیدرود رشت با هدایت علی نظرمحمدی 2پیروزی، 2تساوی و 3 شکست کسب کرده که با این عنوان آنها 5بار موفق به گلزنی شدند اما حریف فردای آنها از شرایط بحرانی رنج می‌برد و با خط خمله میلیاردی که در اختیار دارد تنها دوبار گل زده است؛ این یعنی تفاضل سه پله‌ای اما نه تنها در گلزنی.

سرخپوشان گیلانی با تساوی هفته گذشته برابر استقلال خوزستان 8امتیازی شده و در رده هشتم هم ایستاده‌اند. این درحالی است که حریف نام آشنایشان با 5امتیاز در شرایط بد در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

تفاضل نایب قهرمان فصل گذشته با تیم تازه لیگ برتری شده در جدول نمایان است و باید دید نتیجه دیدار فردا چه رقم می‌خورد. اینکه سرخپوشان به سومین پیروزی در دیدار خانگی دست پیدا می‌کنند یا استقلال بدون منصوریان پیروزی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز