خبرگزاری کار ایران

کامیابی نیا: مطمئن هستم به فینال آسیا می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۵۴۴

هافبک دفاعی پرسپولیس با توجه به دریافت کارت قرمز برابر الاهلی قادر به همراهی سرخپوشان در جدال رفت نیمه نهایی مقابل الهلال نیست.

به گزارش ایلنا، کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس که در دیدار برابر الاهلی عربستان در دقایق ابتدایی با خطا روی بازیکن حریف با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد، اکنون قادر به همراهی پرسپولیس برابر الهلال عربستان نیست. او البته با توجه به شرایط تیم ترجیح داد در اردوی پیش از این بازی در امارات حاضر شود و خود را از نظر بدنی در شرایط بازی نگه دارد. 

کامیابی نیا در واکنش به اینکه چرا در آن صحنه تصمیم گرفت اینگونه پای بازیکن حریف را نشانه بگیرد و از زمین اخراج شود گفت: بابا مگر چه کارش کردم؟ در این بازی حساس ببخشید دیوانه نیست که از قصد بزنم تا هم تیم عذاب بکشد و هم بچه ها. او واقعا زرنگی کرد و من هم نمی‌خواستم پایش را بزنم. چیزی هم نشده بود اما او زیر چشمی هم من و هم داور را نگاه می‌کرد تا مطمئن شود داور با جریمه سنگینی مرا مواجه می‌کند. همانطور که دیدید بعد از اینکه داور کارت قرمز را که داد بازیکن الاهلی بلند شد و بازی را بدون مشکل ادامه داد.

وی با اشاره به عملکرد تحسین برانگیز بازیکنان بعد از 10 نفره شدن و اخراج او گفت: خدا را شکر که بازی را به خوبی به پایان رساندیم. ته دلم روشن بود که برنده خواهیم شد. وقتی یک بر یک مساوی هم شدیم مطمئن بودیم که برنده خواهیم شد و باز هم باید از هواداران تشکر کنیم که حامی بزرگ ما بودند و امیدوارم برابر الهلال هم آنها یار دوازدهم ما باشند.

کامیابی‌نیا در مورد شرایط تیم پیش از بازی برابر الهلال عربستان گفت: درست است که 3 بازیکن ما نیستند اما مطمئن هستم که همه دست به دست هم خواهند داد تا به نتیجه برسیم و امیدوارم با بیشترین تلاش و حمایت هواداران به آنچه که مدنظرمان است دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه چرا با توجه به محرومیت از حضور در دیدار برابر الهلال عربستان ترجیح داده در اردوی امارات حضور یابد، گفت: نباید از تیم عقب بیفتم. هفته به هفته بهتر می‌شدم و از مصدومیت ناخواسته دور شده بودم. کتفم کمی مرا اذیت می‌کند اما باید روی آن کار کنم. خیلی‌ها می‌گویند مصدومیت کتف است و مشکلی نیست اما واقعا مرا اذیت کرد. 

هافبک دفاعی موفق فصل گذشته سرخپوشان در ادامه گفت: قبول دارم هنوز به فرم ایده‌آل فصل گذشته نرسیده‌ام. همه می‌گویند کتف است و مشکلی ندارد اما با توجه به پستم واقعا در درگیری‌ها اذیت می‌کند. امیدوارم به فرم ایده آل گذشته برگردم و هفته به هفته بهتر خواهم شد.

کامیابی نیا نیز در پایان با اشاره به حمایت فوق العاده هواداران این تیم برابر الاهلی عربستان گفت: بازی قبلی جوی به وجود آمد که هواداران استقبال خوبی انجام شد. در دوبی ایرانی زیاد است و از ایران هم هواداران خوبی آمدند و امیدوارم در این بازی هم کمک کنند تا برویم فینال. مطمئن باشید و صد در صد به فینال خواهیم رفت و روی پیش بینی‌های من شک نداشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز