خبرگزاری کار ایران

عقاب جدید از رشت می‌آید؛ استقلال به دنبال عبور از صخره یخی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۴۵۳

دروازه‌بان سپیدرود 360 دقیقه دروازه خودش را بسته نگه داشته است.

به گزارش ایلنا، در هفته هفتم لیگ برتر، چهار دروازه‌بان موفق شدند دروازه‌‌هایشان را بسته نگه ‌دارند.

احسان مرادیان در نبود حامد لک و در نخستین بازی‌اش گل نخورد، فرناندو د‌خسوس دروازه‌بان برزیلی گسترش فولاد برای دومین هفته متوالی گل نخورد و در بازی استقلال خوزستان و سپیدرود هم گلی رد و بدل نشد.

ستاره دروازه‌بانان ایران در این روزها اما کسی نیست جز سید محمد حسینی دروازه‌بان باتجربه سپیدرود رشت که برای چهارمین هفته متوالی دروازه سپیدرود در لیگ برتر را بسته نگه داشت و عملکرد فوق‌العاده‌اش باعث شد.

سپیدرود در این چهار هفته اخیر 8 امتیاز بگیرد. حسینی 36 ساله در بازی با پیکان، سپاهان، صنعت‌نفت آبادان و استقلال خوزستان گل نخورد و حالا با چهار بازی بدون گل خورده بالاتر از دروازه‌بانان صاحبنامی همچون علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری قرار گرفته است.

او نخستین دروازه‌بانی است که در این فصل به رکورد چهار بازی بدون گل خورده می‌رسد. حسینی البته همچنان این فرصت را دارد که رکوردش را بهتر کند. او اگر در بازی این هفته مقابل استقلال هم گل نخورد، از مرز 400 دقیقه هم عبور می‌کند. این دروازه‌بان حتی موفق شد در این 370 دقیقه یک پنالتی هم مهار کند.

البته دو دروازه‌بان دیگر فاصله کمی تا ثبت یک بازی بدون گل خورده در هفته هفتم داشتند. محمدرضا اخباری و شهاب گردان اما مغلوب پنالتی دقایق پایانی شدند. اتفاقی که اگر رخ نمی‌داد، گردان را در کنار حسینی در صدر قرار می‌داد و اخباری هم می‌توانست دومین بازی بدون گل خورده خود در این فصل را ثبت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز