خبرگزاری کار ایران

سوالات حاشیه‌ای خود را از قوچان نژاد بپرسید؛ گوچی مهمان مجری جنجالی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۴۰۴

مهاجم ایرانی و ملی پوش تیم هیرنفین دوشنبه در یک گفت و گوی تلویزیونی شرکت می کند.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان نژاد در دومین سال از حضور خود در هیرنفین همچنان یکی از ستاره‌های محبوب طرفداران این باشگاه قدیمی در شمال هلند محسوب می‌شود. از همین رو بیشتر شبکه‌های تلویزیونی پرمخاطب نگاه ویژه‌ای به این بازیکن ایرانی دارند که بیشتر سال‌های زندگی خود در 30 سال گذشته را در هلند گذرانده است.

گوچی که به تازگی شمع 30 سالگی تولد خود را فوت کرد این بار مورد توجه شبکه ZiggoSport هلند قرار گرفت تا جایی که قرار است دوشنبه شب و بعد از بازی‌های این هفته اردی‌ویژه هلند به‌عنوان میهمان ویژه به برنامه گفت‌وگوی حضوری این شبکه با مجری محبوب هلندی‌ها در peptalk برود.

سایت شبکه Ziggo Sport با اعلام این خبر که گوچی دوشنبه شب از ساعت 19:45 دقیقه به وقت هلند میهمان شبکه خواهد بود از طرفداران این بازیکن خواست سوالات خود را از ستاره ایرانی مطرح کنند تا در برنامه از قوچان نژاد پرسیده شود. برنامه peptalk با مجری محبوب و معروف هلندی‌ها هر دوشنبه شب میهمان چهره‌های شاخص ورزشی هلند است که این بار ستاره ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.

قوچان نژاد که این روزها تلاش می‌کند با هیرنفین در لیگ و جام حذفی بدرخشد، در این برنامه به سوال‌هایی درباره زندگی ورزشی و شخصی خود پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز