خبرگزاری کار ایران

احتمال تغییر مکان دیدار سپیدرود برابر استقلال؛ سردار یا دکتر؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۳۹۰

مکان دیدار هفته هشتم سپیدرود رشت برابر استقلال تهران به احتمال زیاد تغییر کند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران و سپیدرود رشت قرار است با اعلام برنامه سازمان لیگ روز سه شنبه هفته جاری در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود که به احتمال زیاد این اتفاق به چند دلیل رقم نخواهد خورد.

ورزشگاه سردار جنگل از چند ماه پیش بانظر مسئولان شهر رشت در دست بازسازی قرار گرفت تا برای دیدارهای خانگی سپیدرود در لیگ برتر مورد استفاده قرار بگیرد. روند آماده سازی چمن مصنوعی این ورزشگاه هفته گذشته به پایان رسید اما وضعیت آن به دلیل تازه بودن و عدم آمادگی کافی برای برگزاری دیدار حساس سپیدرود مقابل استقلال نامناسب است. جایگاه خبرنگاران، VIP و CIP این مجموعه همچنان در حال بازسازی قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد تا دو روز دیگر به پایان برسد.

قرار است سعید فتاحی، مسئول سازمان لیگ، امشب یا فردا به رشت سفر کند و با بازدید از این ورزشگاه نظر نهایی را درباره شرایط میزبانی سردار جنگل بدهد. اگر شرایط این ورزشگاه مورد تایید نباشد، سرخپوشان گیلانی مجبور به ادامه میزبانی در ورزشگاه دکتر عضدی می‌شوند اما با دو مشکل اساسی مواجه خواهند شد.

ورزشگاه عضدی پیش از این تا دیدار برابر صنعت نفت آبادان در هفته ششم مجوز برپایی دیدارهای خانگی سپیدرود را داشت و با نظر شواری تامین استان گیلان آنها می‌توانند برای یک بازی دیگر مجوز میزبانی دریافت کنند. دومین مشکل سپیدرود برای میزبانی در ورزشگاه عضدی مهارشدن بخش عظیمی از گنجایش این ورزشگاه برای دیدار حساس مقابل آبی‌های پایتخت است که با این وجود جمعیت قابل توجهی از هواداران نمی‌توانند این بازی را از نزدیک تماشاگر باشند.

به هر حال ابتدا نظر سعید فتاحی مهم است و سپس باشگاه سپیدرود باید نظر شورای تامین را برای برگزاری دیدار برابر استقلال در ورزشگاه عضدی رشت جلب کند که با وجود بازی در این ورزشگاه حتی ساعت بازی هم می‌تواند تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز