خبرگزاری کار ایران

محرومیت پرسپولیس ضعف فوتبال ایران است

عشوری: با حضورم در تمرین جواب حاشیه‌سازها را دادم/ بعد از تعطیلات بازی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۲۶

هافبک مصدوم تراکتورسازی از آخرین وضعیت خودش و تیمش می‌گوید.

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: خدا را شکر چند روزی است تمریناتم را شروع کرده‌ام و به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم و از چند روز دیگر هم به تمرینات گروهی اضافه خواهم شد. زمان دقیقم به بازی مشخص نیست ولی احتمالا بعد از تعطیلات به ترکیب برمی‌گردم. شاید هم جلوی گسترش فولاد با نظر کادرفنی بتوانم به میدان بروم.

وی با اشاره به شایعاتی که در دوران مصدومیتش ایجاد شده بود گفت: من در مدت مصدومیتم سکوت کرده بودم و مصاحبه نمی‌کردم و همین موضوع شایعاتی در موردم ایجاد کرد که خود آقای گل‌محمدی در نشست خبری پاسخ آنها را داد. خدا را شکر برگشتنم به تمرینات نشان داد این شایعات بی‌اساس بود و پاسخ شایعه‌سازان داده شد. در این مدت هم دکتر صادقی و هم خود آقای گل‌محمدی در جریان کامل مصدومیتم بودند و چیز مخفیانه‌ای وجود نداشت.

هافبک تراکتورسازی در مورد وضعیت این تیم هم اعلام کرد: متاسفانه در بازی با پدیده بدشانسی آوردیم و می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم ولی نتیجه را متاسفانه واگذار کردیم. با این وجود شرایط تراکتورسازی بد نیست و با توجه به کمبود بازیکن و مصدومیت‌های زیاد خوب نتیجه گرفته‌ایم و امیدوارم روند پیروزی‌های‌مان دوباره شروع شود.

عشوری در مورد بازی با گسترش فولاد هم گفت: بازی سختی است و من خودم در ذوب‌آهن با بوناچیچ کار کردم و می‌دانم چه سرمربی کاربلند و توانمندی است. بازیکنان خوبی هم در این تیم بازی می‌کنند و در کل حریف خطرناکی برای ما هستند ولی امیدوارم در پایان بتوانیم با بهترین نتیجه کار را به پایان برسانیم.

وی در پایان با اشاره به محرومیت پرسپولیس و شرایط مشابه تراکتورسازی برای این تیم عنوان کرد: این ضعف فوتبال ایران است که تیم‌های پرطرفدار مثل تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس دچار محرومیت‌های این چنینی می‌شوند و در هیچ جای دنیا چنین مسائلی وجود ندارد. ما برای جذب بازیکنان بی‌کیفیت هزینه‌های سنگین دادیم. حمزه یونس یک میلیارد و 400 میلیون گرفت ولی هیچ بار فنی نداتشت. یا رمزی یک میلیارد و 200 میلیون گرفت و نصف بازیکنان ایرانی هم نبود. باید این مسائل به خوبی مدیریت شود تا باشگاه‌ها درگیر چنین مشکلاتی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز