خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۱۳

دو بازیکن مصدوم تراکتورسازی تا چند هفته دیگر به میادین باز می‌گردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که تراکتورسازی در هفته هشتم باید به مصاف گسترش فولاد تبریز برود، بازیکنان مصدوم این تیم هنوز وضعیت مشخصی برای حضور در میدان ندارند و کار گل‌محمدی همچنان برای چینش نفرات اصلی در بازی دشوار است.

محمد ابراهیمی، مهاجم مصدوم تراکتورسازی که در 2 بازی اخیر تیمش مقابل پدیده و سیاه‌جامگان غایب بود روند بهبودی خودش را طی می‌کند و طی روزهای آینده مشخص می‌شود که این بازیکن مقابل گسترش فولاد قادر به میدان رفتن خواهد هست یا نه. مصدومیت ابراهیمی از ناحیه مچ پا است که در دیدار جام حذفی مقابل پدیده صورت گرفت.

سینا عشوری، هافبک مصدوم تراکتورسازی در فصل جاری تنها 60 دقیقه توانسته برای تیمش به میدان برود و در همان دیدار ابتدایی فصل مقابل استقلال خوزستان مصدوم شد و هنوز به شرایط بازی نرسیده است. عشوری چند وقتی است به تمرینات برگشته و کارهای اختصاصی انجام می‌دهد و به زودی به تمرینات گروهی اضافه می‌شود. زمان برگشت او به شرایط بازی احتمالا بعد از تعطیلات هفته هشتم خواهد بود.

شهرام گودری، مهاجم تراکتورسازی که در پست‌های مختلف برای تیمش بازی می‌کند دچار کشیدگی همسترینگ شده است و بازگشت او به میادین حدود یک ماه طول می‌کشد. در مورد این بازیکن شایعاتی نسبت به کمکاری شنیده می‌شد که در نشست خبری گل‌محمدی مطرح شد و با پاسخ تند سرمربی تراکتورسازی همراه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز