خبرگزاری کار ایران

امیدوارم جایگاه واقعی ایران را پس بگیریم؛

امیری: مقابل الهلال از جان مایه می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۱۸۴

هافبک ملی پوش پرسپولیس معتقد است آنها در مرحله نیمه نهایی هرچه در توان داشته باشند برای پیروزی برابر نمانیده عربستان به نمایش می‌‎گذارند.

به گزارش ایلنا، وحید امیری، هافبک پرسپولیس، درباره پیروزی برابر الاهلی عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: وقتی که 10 نفره شدیم، همه فکر کردند کار تمام است. شرایط بازی به گونه‌ای بود که 10 نفره بودیم، اما آن شور و شوقی که هواداران به ما می‌دادند و انرژی که از نیمکت می‌گرفتیم، خیلی خوب بود. وقتی کامیابی‌نیا اخراج شد، هم‌قسم شدیم و گفتیم برای کمال (کامیابی‌نیا) هم که شده، باید با قدرت بازی کنیم. در آن بازی مشخص شد که پول و خیلی از امکانات دیگر، نمی‌تواند جلوی غیرت ایرانی را بگیرد.

وی ادامه داد: حمایتی که ما در ابوظبی داشتیم، الاهلی نداشت. انرژی مثبتی که هواداران به ما دادند، خیلی خوب بود و ثمره آن را هم دیدیم. با انرژی که هواداران می‌دادند، همه بازیکنان به اندازه دو نفر دویدند، تلاش کردند و موقعیت ساختند. حتی وقتی در نیمه دوم 10 نفره بودیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

امیری افزود: امیدوارم همان‌طور که همیشه از ما حمایت کردند، باز هم قلب‌شان را به داخل تیم بیاورند.  در دیدار مقابل الاهلی انرژی خوبی به تک‌تک‌مان، چه آنهایی که داخل داخل زمین بودند و چه آنهایی که روی نیمکت نشسته بودند، دادند. امیدوارم آنها مقابل الهلال نیز دلگرمی به ما بدهند که بعد از سالیان سال که فوتبال ایران نتوانسته در آسیا حرفی بزند، آن جایگاه واقعی خودمان را پس بگیریم.

وی با اشاره به روند پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن این تیم به مرحله نیمه‌نهایی، خاطرنشان کرد: تا اینجا تلاش کشیدیم و زحمت کشیدیم، حیف است به خاطر این دو بازی این‌ تلاش‌ها از بین برود. نتیجه در فوتبال معلوم نمی‌کند، اما زحمت، تلاش و یکسری تمرینات طاقت‌فرسایی که ما داشتیم، ثمره بخش بود. الان دو بازی داریم و می‌رویم که از جان مایه بگذاریم. مطمئن باشید که کم نمی‌گذاریم. نتیجه دست خدا است. امیدوارم به نفع ما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز