خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ دسته اول

پیروزی بادران مقابل راه آهن / نکونام بالاخره نتیجه گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۹۸۶

جواد نکونام که با گذشت چند هفته از قبول هدایت خونه به خونه نتیجه خوبی کسب نکرده بود با این سه امتیاز به ادامه امیدوار شد.

به گزارش ایلنا، در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال دو تیم بادران و راه آهن تهران از ساعت 15:45 امروز در برابر هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه نخست برنده نداشت و بادران در دقیقه 57 این دیدار از روی نقطه پنالتی توسط قاسم اسلامیخواه به گل رسید تا این بازی با همان نتیجه به پایان برسد. شاگردان سیروس دین محمدی که هفته گذشته به تساوی دست یافته بودند در این بازی حریف نارنجی پوشان نشدند. گفتنی است حسین آشنا با دریافت دو کارت زدر توسط داور دیدار اخراج شده بود و راه آهن از اواسط نیمه دوم ده نفر کار را دنبال کرد. ترکیب این دو برای دیدار امروز به شرح زیر بود:

بادران تهران:

مهدی اسلامی، بهروز افشار ، امیر حسین صدقی، ابراهیم کریمی، امین عباسی، محمود تیغ نورد، مسعود ریگی، قائم اسلامی خواه، کریم اسلامی، سعید واسعی و امیر میر بزرگی.

راه آهن تهران:

حسین اشنا، بهمن شیروانی، صابر خوش نام، امین رضایی، سپهر روزی طلبف حسین امامیان، محمد شاه محمدی، وحید نجفی، رضا معقولی، کریم ابراهیمی و علی عالیان.

 

در دومین و آخرین دیدار روز اول هفته ششم لیگ دسته اول از ساعت 17:30 امروز نفت مسجد سلیمان و خونه به خونه برابر هم قرار گرفتند.جدال شاگردان محمود فکری و شاگردان جواد نکونام که در دوی انها سابقه برتن کردن پیراهن استقلال را درکارنامه دارند به سود نکونام رقم خورد و این پیروزی مانع از ادامه روند صدرنشینی نفت مسجد سلیمان شد.  این بازی با پیروزی خونه به خونه به پایان رسید. روح الله باقری در دقیقه 7، گل خونه به خونه را  به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز