خبرگزاری کار ایران

من هم شرایط بیرانوند را تجربه کرده‌ام

شهاب گردان: داور اجازه نداد کلین شیت کنم/ جایگاه ما در جدول غیرمنتظره نیست

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۸۹۳

دروازه‌بان پدیده در مورد پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی و عملکرد خودش در این دیدار می‌گوید.

شهاب گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته پدیده مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم و ما در این بازی بهتر از حریف بودیم و مزد برتری‌مان را هم خوشبختانه گرفتیم.

وی افزود: متاسفانه داور در دقایق پایانی بازی یک پنالتی اشتباه به سود حریف اعلام کرد که اصلاً تصمیم درستی نبود و کارشناسان هم در این مورد نظر خواهند داد. داور در آن صحنه تشخیص به پنالتی بودن موقعیت نداد ولی کمک داور از فاصله به مراتب دورتر چنین تشخیصی داد که جای تعجب دارد.

دروازه‌بان پدیده در مورد موقعیت‌های زیادی که از حریف گرفت گفت: ما در تیم به انسجام دفاعی خوبی رسیدیم و هماهنگی خوبی در تیم حاکم است که کمتر اجازه نفوذ به مهاجمان داده می‌شود ولی در چند صحنه هم که توپ از خط دفاع رد شد توانستم واکنش‌های به موقعی داشته باشم. هر چند که تلاش ما برای بسته نگه‌ داشتن دروازه با پنالتی اشتباه در ثانیه‌های پایانی بی‌نتیجه ماند.

گردان در ادامه گفت: متاسفانه این فصل اشتباهات داوری خیلی به ضرر ما شد. در بازی با سایپا در دقایق پایانی پنالتی اشتباه پیروزی را از ما گرفت و در بازی‌های دیگر هم 2 گل آفساید دریافت کردیم که اگر به درستی تشخیص داده می‌شد امتیازات بیشتری جمع کرده بودیم.

وی در مورد حضور پدیده در جایگاه دوم جدول خاطر نشان کرد: رتبه جدول در میانه فصل ارزش و اهمیتی ندارد و مهم این است که در پایان فصل چه رتبه‌ای داشته باشیم. باید هفته به هفته جلو برویم تا در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را در اختیار بگیریم. ضمن اینکه نتایج حال حاضر تیم اتفاق و شگفتی نیست و برنامه‌ریزی شده بوده است و برای ما غیر منتظره نیست.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در مورد انتقاداتی که این روزها به بیرانوند می‌شود گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. من شرایط مشابهی را تجربه کردم و در آن زمان اگر کسی اظهار نظر می‌کرد ناراحت می‌شدم و به همین خاطر خودم هم حرفی نمی‌زنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز