خبرگزاری کار ایران

توقع ما ماندن و بقا در لیگ است

تارتار:داور با شجاعت برایمان پنالتی گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۶۵۱

سرمربی پارس جنوبی می گوید توقع ما ماندن و بقا در لیگ است و بی جهت توقعمان را از تیم بالا نمی بریم .

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار پس از تساوی یک بر یک مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت : ابتدا ایام محرم را به همه مردم ایران تسلیت می گویم.

او درباره بازی با سایپا گفت:ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و چند موقعیت گل هم داشتیم؛ اما در نیمه دوم و در دقایقی از بازی توسط سایپا تحت فشار قرار گرفتیم. البته ما چند محروم و مصدوم برای این بازی داشتیم و همین کارمان را کمی سخت کرد. با این حال روی فشار حریف گل خوردیم؛ اما توانستیم بازی را برگردانیم و من از این بابت واقعا خوشحال هستم.

تارتار با اشاره به قضاوت خوب زرگر داور مسابقه گفت: از آقای زرگر تشکر می کنم که عدالت را رعایت کرد. من معتقدم بازیکن ما را در محوطه جریمه زدند و خوشحالم که داور با شجاعت در آن دقیقه پنالتی را اعلام کرد.

سرمربی پارس درباره تعویض مجتبی لطفی و مایکل اومانیا گفت: من قصد داشتم تعویض هجومی انجام بدهم؛ اما مجتبی لطفی در حین بازی ضربه خورد و مصدوم شد و ما ریسک نکردیم و او را تعویض کردیم در حالی که دلم می خواست یک تعویض هجومی دیگر انجام بدهم.

تارتار درباره موفقیت پارس جنوبی تاکید کرد: کمتر کسی در ایران فکرش را می کرد که پارس در هفته هفتم در صدر جدول باشد. مانشان دادیم که هر کاری را می توان با تلاش و پشتکار انجام داد. البته توقع ما ماندن و بقا در لیگ است و بی جهت توقعمان را از تیم بالا نمی بریم. اما وقتی بازیکنان من می توانند در چند دقیقه نتیجه بازی را عوض کنند یعنی به این خودباوری رسیده ایم و می توانیم تا آخر فصل همین روند را حفظ کنیم.

مربی صدرنشین لیگ برتر در ادامه گفت:اصلا دوست ندارم تیم ما را با تیم دیگری مقایسه کنند. ما پارس جم هستیم و آمدیم نشان بدهیم در لیگ برتر ایران می توان کارهای بزرگ کرد.

او در انتها ضمن تشکر از دستیاران کارلوس کی روش که برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه قوامین آمده بودند گفت: از دستیاران سرمربی تیم ملی تشکر می کنم. این قابلیت تیم ما را نشان می دهد و این که مربی تیم ملی برای تیم پارس احترام قایل است؛ البته نمایش امروزتمام توان ما نبود چرا که برخی بازیکنانمان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز