خبرگزاری کار ایران

مهاجری: اشتباه جام حذفی را جبران کردیم/ هواداران تراکتورسازی بدانند فوتبال ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۶۳۷

سرمربی پدیده از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: جا دارد به تیم تراکتورسازی و تماشاگران پرشورش تبریک بگویم و تشکر کنم از بازیکنان تیم خودم. بازی خیلی خوبی به خصوص در نیمه دوم انجام دادیم و توانستیم اشتباه بازی جام حذفی را جبران کنیم. به جز یکی دو مورد که مهاجمان تراکتورسازی موقعیت‌هایی به دست آوردند، موقعیت چندانی به حریف ندادیم. خوشحالم که توانستیم بازی را با پیروزی پست سر بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که غیبت چند مهره تراکتورسازی چه تأثیری در رقم خوردن این نتیجه به همراه داشته است، گفت: ما هم در اول بازی یک بازیکن خود را از دست دادیم و مجبور به تعویض شدیم. همین مسئله باعث شد به تیم ما شوک وارد شود. این برد برای ما خیلی سخت به دست آمد و بازیکنان‌مان جنگندگی داشتند و تلاش کردند. این برد چیزی از ارزش‌های تراکتورسازی کم نمی‌کند و امیدوارم این تیم در ادامه راه موفق باشد. تراکتورسازی ما را در جام حذفی شکست داد و امیدوارم قهرمان این رقابت‌ها شود، اما گل دومی که از این تیم در دیدار جام حذفی خوردیم روی آفساید به ثمر رسید و نیازی به کارشناسی هم نداشت. ما جام حذفی را از دست دادیم، اما از هواداران تراکتورسازی خواهش می‌کنم که بدانند فوتبال ادامه دارد و ممکن است داور هم اشتباهاتی مرتکب شود. هواداران تراکتورسازی همیشه برد می‌خواهند، اما فوتبال دو رو دارد. تراکتورسازی باید تلاش کند در دیدارهای آینده به پیروزی برسد.

سرمربی تیم پدیده با تشکر از اینکه بازیکنانش تمرکز لازم را برای پیروزی در این مسابقه داشتند، گفت: درست است اوایل مسابقه یک تعویض داشتیم، اما بازیکنان ما در این جو به خوبی خود را کنترل کردند و بخشی از فشار از تیم ما برداشته شد. نیمه اول بازیکنان ما انتظارات لازم را برآورده نکردند، اما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم که خداراشکر نتیجه داد و توانستیم آرام‌آرام به بازی مسلط شویم. موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم با این حال نتوانستیم از برخی موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

مهاجری در مورد درگیری‌های انتهای مسابقه و اینکه از مهاجری و تیم‌های او این رفتارها دیده نشده است، تصریح کرد:‌ شاید اگر مربی دیگری بود دوست داشت که بازیکنانش زمانی که تیمش جلوست روی زمین بیفتند، اما ما چنین چیزی را دوست نداریم و تلاش می‌کنیم حق‌مان را در زمین مسابقه بگیریم. من مخالف این حواشی هستیم و آنقدر تحت فشار هستیم که باید یکبار دیگر فیلم این اتفاقات را ببینم. اگر هر بازیکنی اشتباه کرد به او تذکر می‌دهم. ما بردن به هر طریقی را جالب نمی‌دانیم و تلاش می‌کنیم با روش درست به برتری برسیم. قطعاً فیلم مسابقه را می‌بینم و اگر خلعتبری اشتباهی کرده باشد به او تذکر می‌دهم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز