خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس دست به دامن دایی و گل‌محمدی

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۴۶۱

سرخپوشان تهرانی توجه زیادی به عملکرد این هفته دایی و گل‌محمدی در تیم‌هایشان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تساوی روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان و کسب تنها یک امتیاز از دو دیدار اخیر توسط سرخپوشان، موقعیت این تیم در بالای جدول را به خطر انداخته است.

پرسپولیس در حال حاضر با 14 امتیاز از هفت بازی و یک بازی بیشتر نسبت به پارس جنوبی 2 امتیاز کمتر از این تیم کسب کرده است و از طرف صدای پای پدیده را هم در یک قدمی خود حس می‌کند و ترس از اینکه جایگاه دومی خود را به شاگردان مهاجری واگذار کنند هم برایشان وجود دارد.

پارس جم به عنوان صدرنشین لیگ برتر امروز در تهران میهمان سایپا با هدایت علی دایی خواهد بود و در صورتی که نارنجی‌پوشان موفق به پیروزی در این دیدار شوند، اختلاف 2 امتیازی شاگردان تارتار و برانکو پابرجا می‌ماند ولی تساوی یا برد پارس‌جم این اختلاف را بیشتر خواهد کرد.

از همین رو نتیجه دیدار امروز سایپا - پارس جم اهمیت زیادی برای پرسپولیس دارد و سرخپوشان تهرانی چشم امیدشان به دایی و تیمش در این هفته است.

از طرفی دیگر، پدیده هم به عنوان تیم سوم و نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیس با یک بازی کمتر 3 امتیاز با آنها اختلاف دارد و در دیدار هفته جاری مقابل تراکتورسازی در تبریز اگر موفق به پیروزی با نتیجه‌ای به جز یک بر صفر شود به رتبه دوم جدول صعود خواهد کرد و پرسپولیس در پایان هفته هفتم به جایگاه سوم می‌رسد.

بدین ترتیب یحیی گل‌محمدی هم دیگر سرمربی‌ای است که باید با نتیجه‌گیری در دیدار امروز علاوه بر تیم خودش، به پرسپولیس هم کمک کند.

باید دیدر در پایان هفته نتایج به چه شکلی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز