خبرگزاری کار ایران

کریمی: برد پیکان مقابل پرسپولیس ملاک خوبی برای از پیش برنده بودن مقابل ما نیست/ منصوریان باید استراحت کند؛ او تازه اول راه است

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۵۳

سرمربی نفت تهران گفت: به منصوریان خسته نباشید می‌گویم او اکنون باید استراحت کوتاهی بکند تا از زیر فشار خارج شود.

به گزارش ایلنا، علی کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان، اظهار داشت: درباره بازی فردا باید بگویم شرایط تیم ما را همه می‌دانند که قبلاً چه اتفاقاتی افتاده است. ما قبل از بازی با گسترش فولاد یک برنامه تمرینی خوب داشتیم تا بازیکنان را ‌آماده کنیم.

وی در ادامه افزود: برای بازی با گسترش برنامه خوبی تدارک دیده بودیم تا تیم را به شرایط بهتری برسانیم از آن مساوی هم راضی هستیم. گسترش فولاد شروع کار ما بود و این هفته هم باید مقابل پیکان بازی کنیم، پیکانی که پرسپولیس را شکست داده است. می‌دانید که پرسپولیس از هر نظر تیم آماده‌ای است، از نظر روحی، روانی و هر آنچه که برای موفقیت نیاز است پرسپولیس دارد اما مقابل پیکان شکست خورد. با این حال پیروزی پیکان در آن بازی ملاکی نیست که این تیم را از پیش برنده فرض کنیم و اگر تیمی هم در بازی قبلش بازنده باشد نمی‌توان آن تیم را از پیش بازنده دانست. هر بازی شرایط خودش را دارد ما هم حریفان را آنالیز می‌کنیم و برنامه‌های خودمان را داریم تا برای بازی با رقبا آماده باشیم.

سرمربی تیم نفت طلائیه در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی فردا مصدوم و محرومی دارد، اظهار داشت: خوشبختانه مصدوم یا محروم نداریم.

کریمی درباره اینکه اگر پیکان بخواهد همانند بازی با پرسپولیس تدافعی بازی کند، تکلیف نفت در این باره چگونه خواهد بود، افزود: استراتژی بازی تدافعی پیکان برای بازی با پرسپولیس بود که به گل رسید و می‌خواست از گلش محافظت کند و دست پر هم از زمین خارج شدند اما پیکان مقابل ما میزبان است و فکر نمی‌کنم که از این سیستم استفاده کند. با این همه ما وارد بازی می‌شویم و اگر این اتفاق افتاد به بازیکنانم می‌گویم که چه کار کنند. جدا از نتیجه بازی امیدوارم که بازی فردا از بازی‌های خوب لیگ برتر باشد.

وی درباره جدایی برخی بازیکنان از این تیم و اینکه چه برنامه‌ای دارید تا هافبک‌های شما مهاجمین این تیم را تغذیه کنند، اظهار داشت: طبیعی است که باید به حرف‌های قبلی‌ام بازگردم چرا که وقتی تیمی از نظر بدنی آماده نباشد، نمی‌شود انتظار زیادی از آن داشت اما ما به هر حال بهتر تمرین کردیم و هافبک‌هایمان برای این بازی برنامه دارند. امیدوارم همانطور که در تمرین خوب بودند در بازی هم خوب باشند. ما باید بازی به بازی بهتر شویم اما یکسری بازیکن کم داریم که باید از سهمیه‌هایمان استفاده کنیم. مطمئناً اگر بازیکن خوب خارجی پیدا شود، از سهمیه خود استفاده خواهیم کرد تا معضلاتمان را برطرف کنیم. ما نیاز به بازی‌ساز داریم تا مهاجمان گوشه چپ و راست را تقویت کنیم. البته باید بگویم که ما یکسری بازیکن را کنار گذاشتیم و می‌توانید از مالک باشگاه بپرسید که قول داد آنها را راضی کند چون این بازیکنان با ما قرارداد دارند.

سرمربی تیم نفت طلائیه، افزود: ما این کار را کردیم تا سهمیه برای نیم‌فصل باز شود و با خیال راحت بتوانیم چند بازیکن جذب کنیم. البته پیشاپیش از این بازیکنان عذرخواهی می‌کنم چرا که در این موارد مربی بد می‌شود چون من خودم این راهها را رفته‌ام اما شرایط فوتبال همین است و برای آنها در تیم جدیدشان و در آینده ورزشی آرزوی موفقیت می‌کنم.

کریمی در مورد اینکه منصوریان از استقلال کنار گذاشته شد و مربی جوانی مثل خود شما بود، گفت: متأسفانه این شرایط خوب نیست. طبیعی است این شتری است که در خانه هر مربی می‌خوابد و من و امثال من هم از این قاعده مستثنی نیستیم. تیمی که نتیجه نمی‌گیرد، نوک پیکان حملات به سمت سرمربی آن می‌رود، عواملی وجود دارد که این مسائل رخ می‌دهد. به منصوریان هم خسته نباشید می‌گویم او اکنون باید استراحت کوتاهی بکند تا از زیر فشار خارج شود. شما خودتان در ورزشگاه بوده‌اید و می‌دانید که چه شرایطی وجود دارد که به عهده مدیریت باشگاه است. کانون هواداران باشگاه‌ها طبیعتاً باید زیرنظر باشگاه فعالیت کنند و طبیعی است که نباید بر روی سکوها اختلاف‌نظری وجود داشته باشد. لیدرها تحت حمایت باشگاه هستند و حقوق می‌گیرند البته این لیدرها هم زحمت می‌کشند، در هر حرفه‌ای آدم خوب و بد وجود دارد اما در پشت برخی از این رفتارها مسائلی است که باید روی آنها زوم کنند تا شاهد این اتفاقات نباشیم. منصوریان در مربی‌گری کسوتش بیشتر از من است اما او اول راه است و گزینه‌های اول مربی‌گری هم برای تیم‌هایی خواهد بود که قصد دارند مربی‌شان را عوض کنند. 

وی در مورد اینکه ترامپ به ایرانی‌ها توهین کرده، گفت: من فقط این را می‌گویم که ما باید با رفتار خودمان اجازه ندهیم که چنین توهین‌هایی صورت بگیرد. 

سرمربی تیم نفت طلائیه در مورد اینکه منصوریان از فدراسیون فوتبال و ساکت و تاج انتقاد کرد، گفت: من هم قرار نیست چون پستی گرفته‌ام صحبت نکنم خودتان اوضاع را می‌بینید که چه خبر است، به برخی از مسائل که نفعشان نباشد نمی‌پردازند و به برخی از مسائل که نفعشان است می‌پردازند. من یک قرارداد دستکاری شده را در کانال تلگرامی‌ام منتشر کردم، قراردادی که یک میلیارد ریال بود را تبدیل به قرارداد یک میلیون ریال کردم در حالی که همه می‌دانند که حتی در فوتبال نوجوانان هم به بازیکن برای یک فصل صد هزار حقوق نمی‌دهند. عکس‌العمل فدراسیون مقابل این قرارداد دستکاری‌ شده چه بود، حداقل باید مسئولان باشگاه نفت در آن زمان را که قرارداد را دستکاری کرده بودند احضار می‌کردند و سرپرست و مدیرعامل آن باشگاه را توبیخ می‌کردند که چرا این قرارداد دستکاری شده آن هم قراردادی که ثبت رسمی شده بود. اما هیچ صحبتی در مورد این مسأله نشد. من از شما رسانه‌ها هم گله دارم فقط از ساکت و تاج و بهاروند گلایه ندارم شما رسانه‌ها هم مقصر هستید. چرا هیچ کدامتان از مسئولان فدراسیون در مورد این قرارداد سؤالی نکردید و اگر سؤال کردید چه چیزی جواب گرفتید.

کریمی درباره اینکه در قرارداد عیسی آل‌کثیر دست برده شده، افزود: قرارداد او هم سه ساله بود که دستکاری شده است من به او گفتم که توسط برادرش که وکیل است از عوامل کسر مبلغ قراردادش به صورت کیفری شکایت کند. 

وی درباره بازیکنی به نام تابادزه که به استقلال خوزستان پیوست اما کریمی او را انتخاب کرده بود، اظهار داشت: من او را از روی تست برداشتم اما در استقلال خوزستان هم گل زد و هم پاس گل زد و مبارکشان باشد. این موضوع به عدم مدیریت مدیران قبلی برمی‌گردد که او را نخواستند و الان او در استقلال خوزستان فیکس است من هم به آنها تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز