خبرگزاری کار ایران

اقدام باشگاه سپاهان برای جلوگیری از ورود پرسپولیسی‌ها؛ با لباس زرد به ورزشگاه بیایید

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۵۰

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان از هواداران این تیم خواست هرچه زودتر سکوهای ورزشگاه را پر کنند تا هواداران پرسپولیس مازاد بر سهمیه قانونی نتوانند وارد ورزشگاه شوند.

به گزارش ایلنا، مرتضی رمضانی راد در مورد سهمیه هواداران دو تیم سپاهان و پرسپولیس در دیدار امروز گفت:  طبق اعلام هیئت فوتبال همه سهم قانونی  بلیط های هواداران پرسپولیس توسط  هواداران این تیم خریداری شده و پرسپولیسی هایی که موفق به خرید بلیط نشده اند به استادیوم  نیایند.

وی ادامه داد: بلیط فروشی جایگاه هواداران سپاهان در محل ورزشگاه انجام می‌شود و از آنها میخواهیم امروز از ساعت 16 به نقش جهان بیایند و بلیط خود را خریداری کنند،ضمن اینکه هوادارانی که سپاهان کارت(کارت هواداری بانک رسالت) و اصفهان کارت شارژ شده  داشته باشند شرایط حضورشان برای ورود به نقش جهان آسان تر است.

مدیر رسانه‌ای سپاهان تاکید کرد: از هواداران سپاهان می خواهیم با پیراهن های زرد رنگ زودتر به ورزشگاه بیایند و به خاطر ازدحام موجود حضورشان را به  ساعات و دقایق نزدیک بازی موکول نکنند.

وی در واکنش به فراخوان برخی رسانه‌های مجازی هواداری پرسپولیس که از هواداران  این تیم خواسته‌اند با خرید بلیط جایگاه سپاهان به ورزشگاه بیایند اظهار داشت: این فراخوان‌ها برای خود هواداران پرسپولیس می‌تواند خطر آفرین باشد و قطعا این کار مورد تأیید مدیران پرسپولیس هم نیست. حضور اندک هواداران پرسپولیس در جایگاه سپاهانی‌ها میتواند تنش آفرین باشد و اتفاقات بدی را به دنبال داشته باشد. بهتر است  هواداران محترم پرسپولیس به این فراخوان‌های غیر منطقی توجه نکنند و به قانون ده درصد احترام بگذارند. در جلسه هماهنگی بازی آقای محمود خوردبین و سایر دست اندکاران پرسپولیس هم چنین بیانیه‌هایی را غیر منطقی دانستند و اقداماتی از این دست را تأیید نکردند.

رمضانی‌راد ادامه داد: در شهری مانند اصفهان طبیعی است وقتی تیمی مهمان است هواداران آن تیم در اقلیت هستند واستفاده از حربه‌هایی مانند حضور در جایگاه پر تعداد هواداران تیم میزبان عواقب جبران ناپذیری دارد و هشدار می‌دهیم که از این اقدام خطرناک پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز