خبرگزاری کار ایران

رحمانی از من معذرت خواهی کرد

جلالی: امیرحسین صادقی آماده بازی است / مقابل پرسپولیس وقت کشی نکردیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۲۴

سرمربی پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت طلاییه حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت طلاییه تهران اظهار داشت: تمام تلاشم در این چند روزه این بوده است که اثرات مثبت بازی هفته گذشته را تقویت کرده و اثرات منفی آن را از تیمم دور کنم. ما سه بازیکن خارجی گرفتیم. اولین بازیکن‌مان سنگالی است که بازی آن را مقابل پرسپولیس مشاهده کردید. دومین بازیکن نیجریه‌ای است که در تیم امید کشورش بازی کرده است. او مشمول قانون جذب بازیکنان نشده و مدیران باشگاه این بازیکن را با وسواس جذب کردند. او بازیکن خیلی خوب و با کیفیتی است. سومین بازیکن جدید تیم نیجریه‌ای است که سابقه بازی در تیم ملی این کشور را دارد. او بازیکن زیر 21 سال محسوب می‌شود و خیلی هم با استعداد است. همه این بازیکنان را با قیمت خیلی خیلی معقول جذب کردیم و شاید شما مبلغ قرارداد آنها را باور نکنید.

جلالی در واکنش به اینکه خیلی از کارشناسان و هواداران به شیوه نمایش شاگردانش پس از گل برتری برابر پرسپولیس انتقاد داشتند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا به ما که می‌رسد دفاع بد می‌شود! من این را که می‌گویند دفاع کردیم، نمی‌پذیرم. این صحبت‌ها را هواداران متعصبی می‌کنند که یک بازی را منصفانه نگاه نمی‌کنند. اگر شما جریان بازی را ببینید می‌فهمید که ما تنها 15 دقیقه آخر مجبور شدیم دفاعی‌تر بازی کنیم و در بقیه دقایق مسابقه معقول و منطقی بازی کردیم. اولین برد من مقابل پرسپولیس آبان سال 70 بود که به‌عنوان سرمربی وحدت مقابل این تیم بازی می‌کردم، تا الان هشت یا 9 بار پرسپولیس را برده‌ام و هشت یا 9 بار مقابل این تیم شکست خوردم و چند بازی تیم‌های من مقابل پرسپولیس به تساوی انجامیده. متأسفانه هر موقع پرسپولیس را بردم انعکاسی که دیدم، این بود که ما بد بودیم و ضدفوتبال بازی می‌کردیم و پرسپولیس هم بد بوده که ما پیروز شدیم.

وی ادامه داد: من روی این موارد گله و حساسیت ندارم و با این فضا و گفتمان خو گرفته‌ام. باید بضاعت ما را هم ببینید و با این بضاعت باید طوری بازی کنیم که تیم‌مان موفق باشد. ما مقابل تیمی بازی کردیم که یکی از بهترین‌های آسیاست و نیمکت این تیم می‌تواند هر بازی را تغییر دهد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و این را هم باید بگویم که ما ادعایی نداریم. ما توانستیم خوب و منطقی بازی کنیم که خدا را شکر موفق شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا امیرحسین صادقی به ترکیب تیم پیکان بازگشته است یا خیر، گفت: بله، او آماده بازی است.

جلالی درباره نارضایتی بختیار رحمانی پس از تعویض برابر پرسپولیس، عنوان کرد: بعضی چیزها در لحظه اتفاق می‌افتد. در همه جای دنیا بازیکن دوست ندارد، تعویض شود. من با رحمانی صحبت کردم و او هم معذرت‌خواهی کرد. در رختکن به او گفتم چرا این کار را کردی او هم گفت خسته بودم. من هم به بختیار گفتم باید از من اجازه می‌گرفتی و بعد به رختکن می‌رفتی که در نهایت رحمانی از من معذرت‌خواهی کرد. همیشه سعی می‌کنم با روش خودم با بازیکنانم کار کنم. من با بازیکنان بزرگی کار کرده‌ام و همیشه هم بهترین بازی را از آنها گرفته‌ام. فکر می‌کنم روش کار من بد نیست.

وی درباره عملکرد خوب پیام نیازمند برابر پرسپولیس و اینکه او جانشین رحمان احمدی می‌شود یا خیر؛ گفت: بله، برای این بازی هم از پیام نیازمند استفاده می‌کنیم. احمدی مصدومیت جزئی داشت که در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز