خبرگزاری کار ایران

لواندوفسکی: از لالیگا و لیگ برتر پیشنهاد داشتم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۸۶

روبرت لواندوفسکی ابراز علاقه کرد که در بایرن مونیخ بماند. او از پیشنهادهایش از لیگ برتر و لالیگا نیز پرده برداشت.

به گزارش ایلنا، ماشین گلزنی بایرن مونیخ می‌گوید قرار نیست او قبل از پایان قراردادش با این تیم در سال ۲۰۲۱ این تیم را ترک کند. با این حال، بایرن مونیخ است که باید درباره او تصمیم بگیرد.

لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴ به ‌عنوان بازیکن آزاد از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست و تاکنون در ۱۰۰ بازی در بوندس‌لیگا توانسته است ۸۲ گل به ثمر برساند. او در بازی با شالکه نیز موفق شد گل نخست تیمش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کند.

مهاجم لهستانی درباره شرایطش در بایرن مونیخ گفت: دوست دارم در بایرن بمانم و حضورم را در این تیم تداوم بخشم ولی می‌دانید فوتبال چه شرایطی دارد. شما نمی‌توانید در فوتبال برای سال بعدتان تصمیم بگیرید. دوست دارم تا پایان قراردادم اینجا بمانم ولی اگر روزی بایرن مونیخ قصد فروش من را داشته باشد یا نخواهد در این تیم به میدان بروم چاره‌ای جز ترک تیم ندارم.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: قبل از شروع فصل جدید رقابت‌ها از لیگ برتر انگلیس و همچنین لالیگا پیشنهاد داشتم ولی همه می‌دانند که بایرن مونیخ در قلب من است و دوست دارم در این تیم بمانم و همواره ۱۰۰ درصد توان خودم را برای موفقیت تیم به کار ببندم. دوست دارم برای تیمم به میدان بروم و در رسیدن به قهرمانی به بایرن کمک کنم.

بایرن مونیخ باید جمعه در بوندس‌لیگا برابر ولفسبورگ به میدان برود و در ادامه در دیداری حساس در لیگ قهرمانان اروپا به دیدار پاری سن ژرمن خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز