خبرگزاری کار ایران

رازهایی از غول عربستانی برابر پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۷۶

پرسپولیس در حالی امروز برابر رقیب سرسخت و عربستانی خود قرار خواهد گرفت که حریف بازیکنان خطرناکی در ترکیب خود جا داده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیسی‌ها اذعان کردند دیدارهای سنگینی مقابل نماینده عربستان سعودی در پیش داریم. الهلال خط حمله آتشینی دارد که شاید زهردارترین بازیکن این تیم مهاجم برزیلی باشد که او در حمله یک متخصص ناب است.
 کارلوس ادواردو طی 10 بازی 7 گل به ثمر رسانده. او 18 موقعیت درست کرده و در جنگ‌های تن به تن 76 بار برنده شده است. 80 درصد پاس‌های این بازیکن درست بوده و او 10 تکل موفق داشته است. ادواردو 27 سال سن دارد و پست تخصصی او هافبک نفوذی است. بعد از هت‌تریک این بازیکن مقابل العین عبور از کنار پای او بسیار سخت است چرا که این مهاجم توانایی گلزنی بسیار بالایی دارد.

او سابقه حضور در تیم‌های پورتو و نیس را در کارنامه دارد و تابستان سال گذشته به الهلال آمد و خیلی سریع به یکی از ستاره‌های این باشگاه تبدیل شد. آمار گلزنی او در مسابقاتی در سطح قاره‌ بسیار خیره کننده است. شاید عملکرد ادواردو در سال 2016 چندان خوب نبود ولی او در سال2017 این مساله را جبران کرد و در این دوره از لیگ قهرمانان عملکرد خیره کننده‌ای داشته و نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. او برای بازی با پرسپولیس یکی از مهره‌های تاثیرگذار و اصلی خواهد بود.

عمر خریبین مهاجم اهل سوریه با 23 سال سن یکی دیگر از بازیکنان کلیدی الهلال است، او در شوتزنی مهارت فوق‌العاده‌ای دارد و در سال 2017 تنها بازیکنی بوده که بیش از ادواردو اقدام به شوت زدن کرده است. خریبین در هر 10 بازی آسیایی تیمش به میدان رفته. او به طور قرضی از الغرافه به الهلال عربستان آمده و در خط حمله با نواف العبید زوج خطرناکی را تشکیل دادند. او در 10 بازی 4 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

نیکولاس ملیسی هافبک 24 ساله اهل اروگوئه است. او سال قبل با عقد قراردادی رسمی از اروگوئه به الهلال پیوست تا در خط هافبک کمک حال آبی‌پوشان عربستانی شود. ملیسی در مرکز زمین برای الهلال نقش کلیدی را ایفا می‌کند. آمارها نشان دهنده عملکرد خوب و برجسته این بازیکن در لیگ قهرمانان است. او به خوبی در حملات به کارهای هجومی اضافه می‌شود و هنگام دفاع با سرعت به عقب باز می‌‌گردد. در خیلی از مسابقات که الهلال به پیروزی رسیده ملیسی نقش کلیدی داشته است.

زدن تکل‌های بلند و دقیق از ویژگی‌های خاص این بازیکن است، او جزو سه بازیکن برجسته تیمش در ارسال پاس است. وی در جنگ‌های تن به تن بسیار قوی است و در طول این مسابقات به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده پس اگر در بازی با پرسپولیس یکی از حاضران در میدان و جزو تاثیرگذارترین نفرات باشد جای تعجب نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز