خبرگزاری کار ایران

سرمربی کروات نمی‌خواهد با شکست به مصاف الهلال برود

با تدابیر تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ برابر سپاهان

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۷۵

پرسپولیس به پیکان باخت تا بازپس‌گیری صدر جدول از پدیده این فصل لیگ برتر فعلا به تعویق بیفتد.

به گزارش ایلنا، برانکو در بازی ششم تیمش در تهران ریسک کرد و 5-4 تغییر عمده در ترکیب تیمش انجام داد که البته نتیجه نگرفت و حالا برای جبران به اصفهان خواهد رفت. بازی با سپاهان در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس بلافاصله بعد از بازی باید به تهران برگردد و راهی ابوظبی شود تا مقابل الهلال به میدان برود. برانکو بعد از باخت به پیکان گفته بود فرصتی برای ناراحتی ندارند و باید به سپاهان فکر کنند و حالا هر نتیجه‌ای در اصفهان رقم بخورد فرصتی برای غم و شادی خود ندارند چرا که پرسپولیس خیلی زود باید آماده بازی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

قطعا فاصله کم بازی با سپاهان تا دیدار مقابل الهلال به لحاظ جسمی و فکری بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس را تحت تاثیر قرار خواهد داد و گریزی از این مساله نیست اما آنچه مسلم است اینکه این بار خبری از ریسک نیست و برانکو تیمش را به حالت ابتدایی و به همان ترکیب اصلی برمی‌گرداند تا با حداکثر امتیاز و بهترین نتیجه از اصفهان برگردد.

در خط دروازه بیرانوند مثل همیشه در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و رادوشوویچ باید منتظر بازی در جام حذفی باشد. شایعات مربوط به مصدومیت بیرانوند هم خیلی زود تکذیب شد تا مشخص شود گلر اصلی سرخ‌ها هم در اصفهان فیکس خواهد بود هم مشکلی برای بازی در ابوظبی ندارد.

در خط دفاع اما داستان جابه‌جایی‌ها همچنان برقرار است ولی این خط دفاع بیشتر به ترکیب اصلی مد نظر برانکو نزدیک است. سیدجلال حسینی به بازی با پیکان نرسید حتی همراه با تیم به اصفهان هم نرفت تا نگرانی‌ها در خصوص دیدار با الهلال با توجه به محرومیت انصاری ادامه داشته باشد.

برانکو در بازی با پیکان حرکت عجیبی انجام داد و به جای اینکه از محمد انصاری در آن مسابقه استفاده کند و به شجاع خلیل‌زاده که در تمام مسابقات به طور کامل به میدان رفته استراحت بدهد عکس این کار را انجام داد. حالا اما به احتمال فراوان هم شجاع هم انصاری قرار است در اصفهان کنار هم بازی کنند چرا که برانکو ریسک استفاده از ماهینی در قلب دفاع را در این بازی خارج از خانه و دشوار به جان نمی‌خرد و با زوج اصلی‌اش در این منطقه به جنگ با هموطنش می‌رود.

از حسین ماهینی گفتیم؛ بازیکنی که در این فصل بین سه پست مدافع چپ، مدافع راست و مدافع میانی مدام در رفت و آمد بوده و اگر این بار نوبتش رسیده که در دفاع چپ بازی کند در این صورت صادق محرمی در ترکیب اصلی خواهد بود و شانس این را دارد تا از این فرصت استفاده کند.

در خط میانی بیرون گذاشتن کمال کامیابی‌نیا و بازی دادن به ربیع‌خواه تصمیمی دوسویه است؛ یکی تمرین بازی سخت با الهلال بدون کمال و دیگری بیرون نشاندن بازیکنی که با کیفیت فصل گذشته‌اش فاصله گرفته و دیگر بی‌رقیب نیست.

در این خط تغییرات بازی با پیکان به حالت اولیه برخواهد گشت و مسلمان و امیری به ترتیب جای بشار رسن و نعمتی را می‌گیرند. کمی جلوتر هم علی علیپور به ترکیب اصلی باز خواهد گشت تا کنار طارمی بازی کند و منشا به بیست، سی دقیقه پایانی مسابقه امیدوار باشد.

این تمام بضاعت پرسپولیس برای بازی با سپاهان است و البته مهره‌های با کیفیتی مثل بشار و نعمتی روی نیمکت می‌نشینند اما قرار نیست این مسابقه و امتیازهایش مثل بازی با پیکان فدای بازی با الهلال شود. برانکو تاکید بسیاری به بازگشت پرسپولیس به کیفیت روزهای خوبش دارد و در این راستا همه کار خواهد کرد

 او همین دو روز پیش ضعف‌های فنی تیم در بازی با پیکان را برشمرد و از بازیکنانش انتظار دارد همان تیم فوق‌العاده بازی برگشت با الاهلی باشند. به قول برانکو این بازیکنان هستند که مهم‌ترین نقش را در مسابقه ایفا می‌کنند. حالا باید دید در اصفهان آنها همان ستاره‌های موفق هفته‌های قبل از دیدار با پیکان هستند یا داستان سرخ‌ها در لیگ تحت تاثیر شرایط موجود به گونه دیگری پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز