خبرگزاری کار ایران

یک شایعه عجیب؛ منصوریان مارادونا را به عنوان سرمربی پیشنهاد داد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۷۳

استقلال اکنون در پایان هفته هفتم سرمربی خود را از دست داده و با توجه به شرایطی که از هیات مدیره این تیم شاهد بودیم، بعید است آنها مربی طراز اولی را پیش از این در نظر گرفته و مذاکرات اولیه را پیش برده باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا منصوریان زودتر از چیزی که تصور می‌شد با تمام وعده‌ها و شوآف های خود از سمت سرمربیگری استقلال استعفا داد تا رکوردهای معکوسی برای تیمش علیرغم پیروزی در دربی پایتخت به جا بگذارد.

سرمربی سابقا محبوب استقلال در پایان دیدار برابر ذوب آهن و بعد از شنیدن شعارهای حیا کن و رها کن ترجیح داد، پیش از آنکه شعارها به سمت ناخوشایندی برود، قید حضور دوباره روی نیمکت وسوسه برانگیز را بزند و استعفایش را اعلام کند.

علیرضا منصوریان اما با حضور در نشست خبری طولانی مدت خود به اتفاق عجیبی اشاره کرد که می‌تواند یکی از پلان‌های آینده تیم نیز محسوب شود؛ سرمربی استقلال با اعلام اینکه خودش خواسته تا مجتبی جباری به استقلال بازگردد و در این مدت نشانه‌هایی از مربیگری و استعداد جالب او در این زمینه کشف کرده گفت: برخلاف اینکه می بینید او آدمی محکم و بی پروا است؛ اما بسیار آدم خوبی است. در این چند ماه او را بسیار خوب دیدم. علائمی از استعداد مربیگری هم در او دیدم. به مجتبی گفتم این خیلی رک بودن در مربیگری کار را سخت می کند.

این جملات در کنار اینکه مدیران استقلال در حال حاضر پلان مشخصی برای انتخاب جانشین علیرضا منصوریان در ذهن ندارند باعث می‌شود تا تصور حضور مارادونای آبی‌ها روی نیمکت این تیم حداقل برابر سپیدرود و آزمایشی بزرگ برای شماره هشت دور از ذهن نباشد.

جباری که در طول دوران بازیگری‌اش تجربه حضور و شاگردی زیر نظر مربیان بزرگی را در فوتبال ایران و قطر پشت سر گذاشته، در اتفاقی عجیب می‌تواند اکنون به عنوان گزینه‌ای بزرگ برای مدعیان نیمکت این تیم تلقی شود و باید دید بازیکنی که پیش از این با انتقادی صریح از شیوه تمرینی پرویز مظلومی حاشیه‌ای بزرگ رقم زد در صورت پذیرفتن این پیشنهاد چه پلانی را در نظر خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز