خبرگزاری کار ایران

۶میلیارد جایزه باشگاه هواداران فوتبال ملی روز جمعه قرعه‌کشی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۰۹۱

باشگاه هواداران فوتبال قصد دارد در پایان مسیر منتهی به جام جهانی که همراه با صعود تیم ملی به روسیه بود، قرعه کشی جایزه 6 میلیاردی هواداران را برگزار کند.

به گزارش ایلنا، هوادار، مهم‌ترین و ماندگارترین سرمایۀ تیم ملی محسوب می‌شود. نزدیک به چهار سال پیش، فدراسیونِ فوتبال با همراهیِ شرکت‌های فناپ و همراه اول، «باشگاه هوادارانِ فوتبالِ ملی» (سامانۀ ۹۰۹۰) را به‌منظور استفادۀ بهینه از تأثیر مثبتِ حاصل از تعاملِ دوسویۀ هواداران و قهرمانانِ تیم‌های ملی و با هدف اعتلایِ فوتبال این مرزوبوم راه‌اندازی کرد. 

در این مدت با حمایت‌های مستقیمِ هواداران ازطریق سامانۀ ۹۰۹۰، بخش درخورتوجهی از نیازهایِ مادی و معنویِ تیم‌های ملی برآورده شده و درپی آن، با تلاش و همتِ مسئولان و غیرت ورزش‌کاران قهرمان ایران‌زمین، موفقیت‌هایِ متعددی در تمامیِ رده‌هایِ فوتبالِ ملی به‌دست آمده است.

دراین‌میان، همدلیِ مردم در همگامی و همراهیِ تیم ملی برای صعود به معتبرترین رویدادِ ورزشیِ جهان که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود، مانند همیشه ستودنی بود و آنچه این‌بار بیشتر به‌چشم آمد، مشارکتِ مردمی در تأمینِ نیازهایِ تدارکاتی و سازمان‌دهیِ تیم ملی بود. هر ایرانیِ هوادارِ تیم ملی، به فراخور توانِ خویش و ازطریق سامانۀ ۹۰۹۰، حمایتی هرچند ناچیز از تیم ملی کشورش کرد که تجمیعِ این حمایت‌ها، به ایجادِ پشتیبانی پُرقدرت برای فوتبالِ ملی و درنهایت، صعودِ مقتدرانه به جامِ جهانی ۲۰۱۸ و آقایی در فوتبالِ آسیا منتج شده است.

حال که مسیری دشوار، با حمایت‌هایِ مردمی و ارادۀ ملی‌پوشانِ باغیرت بر پایۀ برنامه‌ای راهبردی و مدبّرانه پیموده شده و کاروانِ فوتبالِ ایران به سرمنزلِ مقصود رسیده، وقت آن است که به پاسِ این همیاری و همدلی، هواداران طعمِ شیرینِ دیگری به‌غیر از صعودِ تاریخی به جام جهانی را تجربه کنند. به‌همین منظور باشگاه هوادارانِ فوتبالِ ملی جایزۀ ویژۀ تابستانه‌ای را که وعده داده بود، در تاریخ ۳۱شهریور قرعه‌کشی می‌کند و یکی از هواداران که از طریق ۹۰۹۰ در فصلِ تابستان از تیم‌هایِ ملیِ فوتبال حمایت کرده، برندۀ یک دستگاه خودرویِ BMW به ارزشِ ۶میلیارد ریال می‌شود. ذکر این نکته لازم است که فرصتِ پیوستن به باشگاه هوادارانِ فوتبالِ ملی و شرکت در قرعه‌کشی، تا لحظاتی پیش‌از انجامِ قرعه‌کشی (۳۱شهریور) مهیاست؛ بنابراین، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعاتِ بیشتر به کانالِ رسمیِ تیم ملیِ فوتبالِ ایران به نشانیِ https://t.me/teammelli مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز