خبرگزاری کار ایران

میلاد فراهانی در گفت و گو با ایلنا

با علی کریمی به شرایط ایده آل دست پیدا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۸۲

دروازه بان نفت عقیده دارد این تیم با هدایت کریمی به روند ایده آلی دست پیدا خواهد کرد.

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ درباره آغاز به کار علی کریمی برای سرمربیگیری در نفت و تجربه همکاری با ستاره سابق فوتبال ایران، اظهار داشت: هر بازیکنی علاقه دارد در کنار کریمی حضور داشته باشد و از تجریه ایشان استفاده کند. ایشان بازیکن بزرگی بوده و به نظرم مربی بزرگی هم خواهد شد چون شرایط را برای ما به گونه‌ای فراهم کرده که کمبودی نداریم. ان شاء الله بتوانیم در بازی‌های پیش روز نتجه مناسب را کسب کنیم تا به اهدفی که آقای کریمی دارند دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بازی این هفته ما برابر پیکان است و آقای جلالی تیم جوان و خوبی را گرد هم آورده است. برابر پرسپولیس بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند اما این هفته باید برای برد پیکان حاضر شویم. جایگاه ما در جدول مناسب است و مشکلاتی زیادی را پشت سر گذاشتیم. مبلغی را هم به صورت چک دریافت کردیم و امیدواریم با حضور آقای کریمی به مرور شرایط به ایده آل برسد.

با سرمربی شدن کریمی در نفت کادر فنی این تیم هم دچار تغییرات شد و سیدمحسن حسینی به عناون نیما نکیسا مربی دروازه‌بان‌ها شد. فراهانی درباره تجربه کار با سیدی عنوان کرد: اوایل فصل هم با سیدی تمرین می‌کردیم و از نظر من ایشان یکی از بهترین مربی دروازه‌بان های ایران است که شاگردان خوبی مانند علیرضا بیرانوند تربیت کرده است. از تجربیات ایشان استفاده می‌کنیم و آقای نکیسا هم مربی خوب بود که برای چند هفته در کنار ما بود.

نفت نماینده ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا است؛ سنگربان تیم پایتخت در این باره اظهار داشت: کم و کاستی‌های زیادی داریم و حدود سه ماه تا این بازی‌ها وقت داریم. الویت ما بازی‌های لیگ برتر است تا شرایط تیم را با نتایج موفق بهتر کنیم. قطعا با قدرت در این تورنمنت حاضر می‌شویم چون نماینده ایران هستیم و هر چه در توان داشته باشیم برای نتیجه گرفتن به نمایش می‌گذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز