خبرگزاری کار ایران

افتخاری در اردوی استقلال حاضر شد؛ امیدوارم شادی هواداران را رقم بزنید

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۶۹۱

سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال، شب گذشته با حضور در محل اردوی آبی پوشان، دقایقی با بازیکنان و کادر فنی گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، سید رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال، شب گذشته با حضور در محل اردوی آبی پوشان، دقایقی با بازیکنان و کادر فنی گفت و گو کرد.
در ابتدای این نشست، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال دقایقی در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان در آستانه دیدار فردا گزارشی ارایه و در خصوص مسایل تیم مسایلی را بیان کرد.
پس از صحبت های منصوریان، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.

افتخاری رو به بازیکنان گفت: همه ما می‌دانیم که شما و اعضای فنی نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم و شادی دل هواداران به کار گرفته اید. اما متاسفانه مشکلاتی در مسیر تیم به وجود آمده که اجازه نداده تلاشها به بار بنشیند. چندین بازیکن ما مصدوم شدند و از ترکیب بیرون رفتند و موقعیت های گل بسیاری هم داشتیم که با بدشانسی از دست رفت.
او افزود: لیاقت و استحقاق استقلال و هوادارانش بسیار بیشتر از اینهاست و همه شما این مساله را می‌دانید. ما هم از شما و کادر فنی حمایت می کنیم و اطمینان دارم با کسب نتایج مطلوب می توانید بار دیگر باعث شادی هواداران شده و آنچه لیاقت دارید را بدست بیاورید. برای همه شما در مسابقه فردا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانید با تدابیر کادر فنی و تلاشهایی که انجام می دهید، یک پیروزی ارزشمند بدست آورده و شادی هواداران را به ارمغان بیاورید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز