خبرگزاری کار ایران

بازی‌های داخل سالن آسیا - ترکمنستان

ایران 7 - 3 اردن؛ ایران از سد اردن گذشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۵۰۶

تیم ملی فوتسال مردان ایران در دومین بازی مرحله گروهی بازیهای داخل سالن آسیا به مصاف اردن رفت و این دیدار را هم با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال مردان ایران در دومین بازی مرحله گروهی بازیهای داخل سالن آسیا به مصاف اردن رفت و این دیدار را هم با پیروزی پشت سر گذاشت،ملی پوشان ایران در یک بازی پر برخورد با نتیجه 7بر 3حریف خود را مغلوب کردند.

*هفت دقیقه مانده به پایان بازی سرمربی ایران دروازه بان را بیرون کشید و تیم بدون دروازه بان و با سیستم پاور پلی (بازی پنج نفره) به بازی ادامه داد. در این بین ایران گل دوم و سوم خود را هم دریافت کرد و دروازه بان ایران دوباره به درون دروازه برگشت. به این ترتیب با این پیروزی صعود ایران با 6 امتیاز از مرحله گروهی قطعی شد، ایران دیدار سوم خود را در مرحله گروهی مقابل قرقیزستان انجام می دهد.

مهمترین دقایق بازی به شرح زیر است:

نیمه اول

دقیقه 3: گل اول ایران احمد اسماعیل پور
دقیقه 5: گل دوم ایران قاسم عروجی
دقیقه 16: گل سوم ایران حسین طیبی
دقیقه 20: گل چهارم ایران مهدی جاوید
 

نیمه دوم

دقیقه 22: گل پنجم ایران احمد اسماعیل پور
دقیقه 27 : گل ششم ایران مهدی جاوید
دقیقه 33 : گل اول اردن
دقیقه 33 : گل هفتم ایران مهدی جاوید
دقیقه36 : گل دوم اردن
دقیقه 37: گل سوم اردن

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز