خبرگزاری کار ایران

چرا با آبروی هوادار و باشگاه بازی می‌کنید

فتح الله زاده:اقای افتخاری پرچم نشانگر افتخارات استقلال است

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۶۳

علی فتح الله زاده در خصوص اتفاقات شب گذشته برنامه نود گفت: واقعا ناراحت شدم که این اتفاقات را دیدم چرا با آبروی هوادار و باشگاه بازی می‌کنید.

علی فتح الله زاده در  گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اتفاقات شب گذشته برنامه نود اظهار داشت: واقعا ناراحت شدم که این اتفاقات را دیدم چرا با آبروی هوادار و باشگاه بازی می‌کنید.

وی درباره اینکه افتخاری در کنایه‌ای اعلام کرد برخی مدیران پرچم به دست هستند افزود: آن پرچم نشانگر افتخارات استقلال است آقای افتخاری استقلالی نیست که این مسائل را بداند وقتی در استادیوم بنده را تشویق کردند من هم پرچم را نشان دادم و گفتم تاریخ ستقلال این پرچم است دیگر حرف‌هایی که در مورد من زده می‌شود نخ نما شده است و من از شما یک سوال می‌پرسم اتفاقات استقلال چه ربطی به بدهی دارد که ایشان شب گذشته در مورد آن صحبت می‌کرد تا دیروز می‌گفتند فتح الله زاده 70 میلیارد بدهی بر جای گذشته است اما شب گذشته مشخص شد که میزان بدهی که من دارم 23 میلیارد بوده است.

مدیرعامل سابق استقلال در ادامه گفت: برگ برنده دیشب عادل فردوسی پور بود که خیلی از مسائل را آشکار کرد البته ایشان دیگر مانند گذشته وسط سوال نمی‌پرد البته فکر می‌کنم  شب گذشته کمی هم آج و واج شده بود در کل نمی‌خواهم در مورد اتفاقات دیشب صحبت کنم چون باعث ناراحتی هوادار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز