خبرگزاری کار ایران

کاوه، محبوب گورخرها/ هر 138 دقیقه، یک گل

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۱۵۶

مهاجم ایرانی شارلوا در ترکیب این تیم خوش درخشیده است.

به گزارش ایلنا، شارلوای بلژیک در این فصل از رقابت های ژوپیلرلیگ نمایش فوق العاده ای داشته است و در هفت هفته اخیر با کسب 17 امتیاز در رده دوم است و تنها یک امتیاز با تیم صدرنشین و معروف بروژ فاصله دارد.

گورخرها 5 بازی ابتدایی خود را با برد پشت سر گذاشتند اما در دو هفته اخیر دو تساوی برایشان حاصل شده و به همین دلیل صدر جدول را از دست دادند. در این تیم کاوه رضایی مهاجم فصل قبل استقلال تهران هم حضور دارد.

کاوه در ابتدای حضورش، زیاد مورد توجه کادر فنی نبود اما کم کم توانست آنها را متقاعد کنند تا به زمین برود. کاوه هفته اول فقط 6 دقیقه به میدان رفت. در هفته دوم کامل روی نیمکت نشست اما از هفته سوم به ترکیب اصلی ورود کرد و. به ترتیب 81، و 87 دقیقه بازی کرد و سرانجام در هفته پنجم و در بازی مقابل وارگم به طور کامل در زمین بود و با به ثمر رساندن دو گل حیاتی مقدمات پیروزی 3-2 تیمش را فراهم کرد و نامش را بر سر زبان ها انداخت.

کاوه در هفته ششم یک ساعت در زمین حضور داشت و دوباره در هفته هفتم و در حالی که تیمش با نتیجه 2-2 متوقف شد زننده گل دوم بود تا حالا با انجام 6 بازی سه گل زده باشد. به طور دقیق در 414 دقیقه حضور موفق به زدن 3 گل شده است. یعنی هر 138 دقیقه یک گل.  این آمار فوق العاده نیست اما برای بازیکنی که اولین تجربه حضور در فوتبال اروپا را پشت سر می گذارد می تواند خیلی خوب باشد.

بی تردید از کاوه در هفهته های آتی بیشتر خواهیم شنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز