خبرگزاری کار ایران

جنگنده و امیدوار مثل تراکتورسازی؛ رستگاری در یحیی تایم

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۸۱

تراکتورسازان در فصل جدید تا ثانیه آخر بازی برای کسب نتیجه تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی را باید امیدوارترین تیم این فصل لقب داد. تیمی که مدت‌هاست از خرید بازیکن محروم شده اما همچنان سرپا مانده است.

تراکتورسازی در این فصل با یحیی گل‌محمدی که همه از پیش بازنده معرفی‌اش کرده بودند، به کمک بازیکنان جوان تیمش توانسته هفت امتیاز به دست بیاورد و حداقل اینکه تا پایان هفته ششم، رتبه‌اش تک‌رقمی باشد.

نکته جالب در مورد تراکتورسازی این فصل، جنگندگی بازیکنان تا آخرین لحظه بازی است. تیم قرمزپوش تبریزی در این فصل هشت گل زده که پنج تا از این گل‌ها در فاصله دقیقه 87 تا سوت پایان بازی به ثمر رسیده است.

شاگردان یحیی یک گل هم در دقیقه 75 به ثمر رساندند تا شش گل از هشت گل این فصل‌شان در پانزده دقیقه پایانی به ثمر رسیده باشد. تراکتورسازی پس از تحمل سه شکست در ابتدای لیگ، با همین گل‌های لحظه آخری پیروزی‌هایش را آغاز کرد.

ابتدا در هفته چهارم و بازی مقابل سایپا محمدرضا آزادی در دقیقه 75 گل اول بازی را به ثمر رساند که در وقت‌های اضافه همان بازی مهدی کیانی تیر خلاص را زد و پیروزی تیمش را شیرین‌تر کرد. در هفته پنجم هم در حالی که بازی تراکتورسازی مقابل نفت تهران با تساوی دنبال می‌شد، ایرانپوریان در دقیقه 89 گل برتر تیمش را زد.

قبل از شروع هفته ششم، تراکتورسازی در جام حذفی به مصاف پدیده رفت. پدیده که به فاصله سه دقیقه مانده تا پایان مسابقه، تیم صعودکننده به مرحله بعد بود، یک‌باره همه آرزوهایش را بر باد رفته دید.

تراکتورسازی در دقیقه 87 بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 90 هم گل صعودش به مرحله بعد را زد. در دیدار این هفته لیگ، باز هم گل دقایق پایانی، تراکتورسازی را از شکست نجات داد.

فرزاد حاتمی در دقیقه 92 گل تساوی بازی را به سیاه‌جامگان زد تا اولین تساوی این فصل تراکتورسازی هم به لطف جنگندگی شاگردان یحیی گل‌محمدی به ثبت برسد. تیمی که هر چقدر هم ضربه بخورد، تا آخرین لحظه می‌جنگد و امید، آنها را زنده و سرپا نگه‌ داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز