خبرگزاری کار ایران

آمار تقابل‌های منصوریان - قلعه‌نویی در لیگ برتر؛

ششمین دوئل ژنرال و علی‌منصور/ پوکر یا هت‌تریک؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۵۳

سرمربیان دو تیم استقلال و ذوب‌آهن برای ششمین بار برابر هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، دیدار روز چهارشنبه استقلال - ذوب‌آهن در شرایطی برگزار می‌شود که علاوه بر شرایط بحرانی آبی‌ها و وضعیت سینوسی ذوب‌آهن در لیگ برتر، به دلیل تقابل منصوریان و قلعه‌نویی به عنوان هم‌بازی و مربی و بازیکن سابق در استقلال از نکات جذاب بازی خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان تا کنون در لیگ برتر پنج بار برابر یکدیگر در کسوت سرمربی قرار گرفته‌اند که دو بار با پیروزی منصوریان و سه بار با پیروزی قلعه‌نویی همراه بوده است.

اولین‌باری که این دو برابر یکدیگر قرار گرفتند در لیگ چهاردهم بود که پیش از آن بازی باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای از نامه‌نگاری منصوریان به هواداران این تیم انتقاد کرد. آن بازی در نهایت با برتری دو بر صفر نفت تهران به پایان رسید.

در بازی برگشت هم نفت تهران با یک گل از سد استقلال قلعه‌نویی گذشت اما در سومین مصاف که در فصل چهاردهم رخ داد، قلعه‌نویی توانست در بازی برگشت فصل  پانزدهم وقتی که هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت، با حساب یک بر صفر از سد نفت تهران بگذرد.

این دو فصل شانزدهم هم در قالب سرمربیان استقلال و تراکتورسازی به مصاف هم رفتند که قلعه‌نویی با سرخپوشان تبریزی رفت و برگشت با نتایج 2 بر یک و یک بر صفر استقلال منصوریان را شکست داد.

تقابل هفته هفتم دو تیم در لیگ هفدهم در شرایطی که منصوریان در استقلال است و قلعه‌نویی هدایت ذوب‌آهن را بر عهده دارد روی می‌دهد و دو سرمربی برای ششمین بار مقابل هم قرار می‌گیرند و باید دید کدام یک موفق به پیروزی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز