خبرگزاری کار ایران

بازی‌های داخل سالن آسیا - ترکمنستان

مظفر: با روحیه بالا آماده بازی برابر تایلند هستیم / حریف را آنالیز کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۹۳۳

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازی‌های تایلند را آنالیز کرده و هدفمان این است که برابر این تیم پیروز میدان شویم.

به گزارش ایلنا شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: پس از پیروزی برابر فلسطین، تمرینات دقیق و فشرده خود را برای کسب آمادگی هر چه بیشتر برابر تایلند پیگیری کرده ایم و امیدوارم در این بازی پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: بازیکنان کاملا آماده هستند و با تمرینات مستمری که برگزار می شود، با روحیه و انگیزه بالایی که دارند، بدون شک بازی جذابی را برابر تایلند از خود به نمایش می گذارند. تمام هدفمان این است که مقابل این تیم به پیروزی برسیم و به عنوان تیم سرگروه به دور بعدی مسابقات راه یابیم.

مظفر در ادامه بیان کرد: پیش از اعزام به ترکمنستان، دو بازی دوستانه برابر تایلند و دیدار این تیم مقابل فلسطین را آنالیز کرده و امروز در کلاس تئوری، تمامی نکاتی که بازیکنان برابر تایلند باید اجرا کنند، را مطرح می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هدف ما صعود از گروه مقدماتی به عنوان تیم اول است. با توجه به اینکه اتفاقات بازی در فوتسال را نمی شود پیش بینی کرد، ما سعی خود را به کار می گیریم تا برابر تایلند پیروز شده و در مرحله نیمه نهایی بازیهای آسان تری داشته باشیم. با توجه به اینکه نتیجه کسب شده ایران و تایلند برابر فلسطین تا حدودی مشابه است اگر برابر تایلند مساوی کنیم در نیمه نهایی برابر ژاپن باید به میدان برویم و اگر پیروز شویم، قرعه های بهتری برایمان وجود خواهد داشت.

وی در پایان گفت: با روحیه و انگیزه بالا آماده بازی برابر تایلند هستیم و امیدواریم که در این دیدار موفق شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز