خبرگزاری کار ایران

رکورد شکنی رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۶۷

رئال مادرید با پیروزی سه بر یک در مقابل سوسیه توانست به رکوردی تاریخی دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته با پیروزی 3 بر یک  میزبان خود رئال سوسیه‌داد نه تنها اولین پیروزی خود را پس از دو تساوی متوالی کسب کرد بلکه رکوردی جدید را به ثبت رساند.

رئال مادرید توانست در 73 بازی متوالی به گل دست یابد و به رکورد باشگاه برزیلی سانتوس که اسطوره برزیل پله در آن بازی می کرد دست پیدا کرد. سانتوس سال 1963 در 73 بازی متوالی گلزنی کرد، شاگردان زیدان این فرصت را دارند که در بازی بعدی خود این رکورد را بشکنند.

رئال مادرید در 73 بازی متوالی توانست 198 گل به ثمر برساند که 49 گل آن توسط کریستیانو رونالدو، 21 گل آن توسط کریم، 20 گل آن توسط آلوارو موراتا و 14 گل دیگر آن توسط مارکو آسنسیو به ثبت رسیده است.

روند این گلزنی از 30 آوریل 2016 شروع شده است که رئال مادرید با پیروزی 1 بر صفر در مقابل سوسیه با گل گرت بیل به پیروزی دست پیدا کرد و از آن تاریخ به بعد هیچ خط دفاعی تیمی قادر به جلوگیری از گلزنی رئال مادرید نشده است.آخرین باری که رئال مادرید در یک بازی موفق به گلزنی نشد، تساوی بدون گلش در خانه منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 16-2015 بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز