خبرگزاری کار ایران

انتقاد مجدد یورگن کلوپ از کوتینیو

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۹۵

یورگن کلوپ، مربی لیورپول شاهد از دست رفتن دو امتیاز دیگر از چنگ شاگردانش بود.

به گزارش ایلنا، سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید که تیمش در 4 هفته نخست لیگ برتر دو بار برده، یک بار تن به شکست داده و یک بار هم مساوی کرده بود، در هفته پنجم رقابت‌ها در ورزشگاه آنفیلد مقابل برنلی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد. در شبی که فیلیپه کوتینیو برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرمزپوشان مرسی‌ساید قرار گرفت، لیورپول کاملاً بر بازی مسلط بود.

این تیم 35 شوت به سمت دروازه برنلی شلیک کرد و 70 درصد از زمان بازی هم تملک توپ را داشت  با این حال نتوانست بیش از میهمانش گل به ثمر برساند.

کلوپ در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: دلیل اینکه ما اینقدر ناراحت و مأیوس هستیم این است که همگی دیدیم لیورپول چه توانایی‌هایی دارد. هفت تغییر در ترکیب تیم‌‌مان به وجود آمده بود اما باز هم عملکرد خوبی ارائه کردیم. بدون شک تیم‌ ما کیفیت و قابلیت‌های لازم را دارد اما باید این کیفیت را حفظ کند. تیم ما هنوز هم جا برای پیشرفت دارد و قبل از فصل هم این موضوع مشخص بود اما ما تا الان بسیاری از بازی‌های‌مان را می‌توانستیم ببریم و اگر عملکردمان را در این بازی‌ها دیده باشید، به حرف من پی می‌برید.

مربی لیورپول ادامه داد: ارائه عملکرد خوب بسیار مهم است و به همین دلیل است که ما تمام تلاش‌‌مان را کرده‌ایم تیمی آماده داشته باشیم و بازی‌های خوبی را انجام دهیم. بله می‌دانم که تیم ما باید پیشرفت کند اما همین الان هم در تیم‌مان نکات مثبت فراوانی وجود دارد.

کلوپ درباره وضعیت کوتینیو هم گفت: بازی او هنوز به اندازه کافی ریتم ندارد. ما نمی‌خواستیم او را تعویض کنیم اما زمانی که از او پرسیدم آیا می‌خواهد تعویض شود اعلام آمادگی کرد. او زمانی که برای نوشیدن آب به کنار زمین آمد، گفت شاید بهتر باشد دست از بازی بکشد و ما هم مجبور به اعمال برخی تغییرات شدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز