خبرگزاری کار ایران

حمله سوآرس به منتقدان بارسلونای بدون نیمار

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۹۴

دنیس سوارس گفت منتقدان در تردید درباره کیفیت تیم بارسلونا اشتباه می‌کردند بعد از آنکه کاتالان‌ها 2 بر یک ختافه را بردند و روند عالی خود را حفظ کردند.

به گزارش ایلنا، بعد از رفتن نیمار به پاری سن ژرمن و باخت سنگین به رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا خیلی‌ها از بارسلونا انتقاد کردند اما سوارس می‌گوید این تردیدها خیلی زود از بین رفت: «طوری انتقاد می‌کردند که گویا همه چیز را از دست داده‌ایم اما ما می‌دانستیم باید چطور واکنش نشان دهیم. بخصوص برخی بازیکنان را بیشتر مورد انتقاد قرار می‌دادند اما ما شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ داشتیم همچنین در لیگ قهرمانان یوونتوس را با نتیجه خوبی بردیم. ما تیم خوبی داریم هرچند حرف‌های زیادی در ابتدای فصل درباره ما زده می‌شد. ما به‌عنوان بازیکن به اعتماد به نفس نیاز داریم و مربی به ما این احساس را می‌دهد.»

ختافه تنها تیم لالیگایی است که سوارس توانسته به همراه دو تیم به آنها گل بزند: ویارئال و بارسلونا.

این بازیکن 23 ساله که جای آندرس اینیستا را گرفت، ادامه داد: «همیشه گفته‌ام جای اینیستا بهترین جای زمین برای من است. قبل از شروع بازی متوجه شدیم چمن زمین بلند و خشک است. روی حرکتی که به گل من منجر شد، توپ خیلی کند حرکت کرد اما توانستم توپ را جایی بزنم که می‌خواستم. این برد منصفانه بود هرچند آنها هم شانس‌هایی داشتند.»

او درباره پائولینیو هم گفت: «او بازیکن تیم ملی برزیل است، در بازی‌های اخیر حتی کاپیتان بود و این گویای هر چیزی است که می‌خواهید درباره او بدانید. او عالی است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز