خبرگزاری کار ایران

حرکت آقاخان بعد از گل به پرسپولیس زشت بود

جلالی:یکی از بهترین تیم های آسیا را بردیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۶۷

سرمربی پیکان می گوید مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا بازی کردیم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت:وقتی در این شرایط به پرسپولیس رسیدیم، می‌توانیم بگوییم آنها تیمی بی‌رقیب هستند و ما سعی کردیم بیشتر به تیم انرژی بدهیم و از بازیکنان جوان استفاده کنیم.بازیکنانم بازی باشکوه و بزرگی انجام دادند. ثابت کردند بازیکنان بزرگی می‌شوند و حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی درباره حضور نیازمند به جای رحمان احمدی در درون دروازه پیکان تهران تصریح کرد: این موضوع به خاطر جسارتی بود که در تیم داشتیم. آقای فنایی خیلی خوب روی این دروازه بان کار کرده بود. یکی از جوانترین ترکیب های اخیرمان را داشتیم.

جلالی درباره سبک بازی دفاعی پیکان تهران اظهار داشت: نگاهی که ما 80 دقیقه دفاع کردیم را نمی پذیرم. من مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا بازی کردم. سعی کردم با هر دو حمله ای که آنها انجام می دادند یک بار حمله کنیم.اگر در بخش جلو یار سرعتی داشتم شاید می‌توانستیم آنها را بیشتر تحت تاثیر بگذاریم.

وی درباره عدم نشستن بختیار رحمانی روی نیمکت پیکان تهران پس از تعویضش گفت: من خودم او را خیلی زود به جمع بزرکسالان در 17 سالگی آورده ام و باید بگویم رفتاش کمی احساسی بوده است.

جلالی درباره خوشحالی مرتضی آقاخان پس از گلزنی به پرسپولیس گفت: رفتارش را اصلا نپسندیدم و کار خیلی زشتی انجام داد. وقتی کنار زمین هم آمد به او تذکر دادم. رفتارش بسیار اشتباه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز