خبرگزاری کار ایران

تلاش ستاره سرخپوش؛ لطفا مرا بخرید

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۱۹

روبرت لواندوفسکی می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک به رئال مادرید برود، هرچند که مقامات این باشگاه تمایل چندانی به خریدش ندارند.

به گزارش ایلنا، لواندوفسکی اخیرا به انتقاد از تیمش پرداخته و گفته که بازیکنان در بایرن مونیخ رقابت چندانی با هم ندارند و این تیم نیاز دارد خریدهای بیشتری انجام دهد. اکنون مشخص شده که او حس می‌کند در نقطه اوج دوران ورزشی‌اش باید سرانجام به سانتیاگو برنابئو برود. کارل هاینس رومنیگه، مدیر بایرن گفته بود که رئال مادرید تیم رویاهای این بازیکن است و اشتفان افنبرگ، هافبک سابق بایرن هم گفته که این تیم باید مهاجم لهستانی‌اش را بفروشد.

همانطور که رومنیگه اشاره کرده، ایجنت‌های لواندوفسکی به او گفته‌اند از بایرن بد بگوید. البته این تاکتیک آنها برای مذاکره با بایرن نیست. مشاوران لواندوفسکی از او خواسته‌اند که فعلا علاقه‌اش به رفتن به مادرید را پنهان کند، عملکردش را در زمین نشان دهد و به آنها اعتماد کند. طبق نظر آنها، اگر بایرن با رئال مادرید یا بارسلونا در لیگ قهرمانان بازی کند و بازی خوبی هم انجام دهد، بهترین سناریو برای این بازیکن رقم خواهد خورد. در ماه‌های پیش رو، جلسات بین بایرن و ایجنت‌های لواندوفسکی بیشتر خواهد شد و هدف از این جلسات یک چیز است: اینکه بایرن قیمت او را تعیین کند.

آنها نمی‌خواهند که با بایرن به جنگ بروند اما موضع‌گیری لواندوفسکی باعث شده مسائل پیچیده شود. او تنها می‌خواهد به مادرید برود اما به او گفته شده مدیران رئال علاقه‌ای به جذب بازیکنان بالای 30 سال ندارند و به این ترتیب احتمالا اقدامی برای خرید این مهاجم لهستانی انجام نخواهند داد. آنها به خرید تیمو ورنر، مهاجم 21ساله لایپزیگ علاقه دارند اما لواندوفسکی اصرار دارد ایجنت‌هایش کار این انتقال را انجام دهند. او در بوروسیا دورتموند و بایرن، چندان به تیمش علاقه نشان نداده است اما مادرید را بسیار دوست دارد و در صورتی که به این تیم برود، اوضاع متفاوت خواهد شد. او از کودکی طرفدار رئال مادرید بوده است.

فصل پیش بود که کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس به لواندوفسکی گفتند از او در برنابئو استقبال خواهد شد. او اوایل تابستان متوجه شد رئال قصد دارد کیلیان امباپه را بخرد و توجهی به او ندارد اما در هر حال تسلیم نشده است. او حس می‌کند بایرن دیگر آن ذهنیت قوی برای رقابت در اروپا را ندارد و همچنین از مربیگری کارلو آنچلوتی ناراضی است. سران بایرن نمی‌دانند که چطور باید تنش داخل باشگاه را مدیریت کنند. آسان‌گیری آنچلوتی باعث شده برخی بازیکنان متکبر شوند و سبک بازی فعلی بایرن که مبتنی بر درخشش فردی بازیکنان است هم مزید بر علت شده است. به این ترتیب لواندوفسکی حس می‌کند باید از بایرن برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز