خبرگزاری کار ایران

تکرار عجیب اتفاقات لیگ شانزدهم؟

مهدی رحمتی به استقلال برمی گردد!

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۶۲۶

رحمتی مانند فصل پیش بعد از اولین نیمکت نشینی از استقلال کنار گذاشته شد.

به گزارش ایلنا، مهمترین خبر یکشنبه فوتبال ایران خبر اخراج مهدی رحمتی و مجتبی جباری از استقلال بود. خبری که همه را در شوک فرو برد. باشگاه به منصوریان دوباره فرصت داد اما دو ستاره قدیمی تیمش را به خواست کادر فنی کنار گذاشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که مجتبی جباری در دو بازی اخیر برای آبی پوشان به میدان نرفت و مهدی رحمتی هم برای نخستین بار در این فصل نیمکت نشین شد و به جای او سید حسین حسینی درون دروازه ایستاد.

به فصل قبل رجوع می کنیم. هفته پایانی نیم فصل اول. مهدی رحمتی برای اولین بار نیمکت نشین شد و به جای او سید حسین حسینی درون دروازه ایستاد. بعد از اتمام مسابقه مهدی رحمتی در فرودگاه درخواست جدایی داد و از تیم کنار گذاشته شد.

به نظر می رسید طرفین به پایان ماجرا نزدیک شده باشند اما خیلی زود زندگی شیرین شد. رحمتی به تیم برگشت و دو هفته بعد دوباره فیکس شد و دیگر رنگ نیمکت را هم ندید تا دوباره الان و در لیگ هفدهم باز هم نیمکت نشین شد و بعد از اولین نیمکت نشینی خبر کنار گذاشته شدنش به گوش رسید.

هنوز دلیل اصلی این تصمیم بر هیچ کس روشن نشده اما شواهد و تجربه ثابت می کند که بازهم بازگشتی در راه است و نباید موضوع رفتن رحمتی را جدی دانست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز