خبرگزاری کار ایران

بیانیه تند صنعت نفت علیه داوران لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۵۱۳

باشگاه صنعت نفت آبادان علیه داوران لیگ برتر و تصمیماتشان بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه صنعت نفت در اعتراض به تصمیمات داوران در لیگ برتر علیه این تیم اقدام به صدور بیانیه کرد.

متن بیانیه باشگاه نفت آبادان را در ادامه می خوانید:

حالا 6هفته از لیگ برتری که می‌توانست تمام و کامل مال آبادانی‌ها باشد گذشته است، 6هفته‌ای که این خیال را به ذهن متبادر کرد که جنگ هنوز برای مردم این شهر تمام نشده است و سوت این بار موج انفجار شده است!

کمیته داوران فوتبال ایران نشان داد که برای رسیدگی به دادِ مظلوم تنها و فقط به تعداد شمارگان تماشاگر یک مجموعه فوتبالی نگاه می‌کند-محروم کردن حمید حاج ملک و وحید کاظمی؛ 2داوری که به ضرر استقلال و پرسپولیس سوت زدند- و بی‌اعتنا به شهری که مردمش در روزمرگی خود فوتبال می‌خورند، چشم را بر خطاهایی کشنده بست تا آبادان شبیه به روزهای دفاع و آتش، یادش بیاید که مظلوم‌ترین شهر دنیاست.

آقایان نشسته بر صندلی صدارت داوری فوتبال ایران؛ به قلب هواداری که نزدیک بود بایستد وقتی بر خطای پنالتی مدافع استقلال روی لوسیانو پریرا در نخستین هفته لیگ برتر چشم بستید؛ توجه نکردید و گفتید صنعت نفت که پیروز شد؛ چرا بعد از آن حتی به بالای چشم داور بازی آبادانی‌های لیگ برتر در مقابل سایپا بعد از آنکه همانند قیچی دو پای پریرا را هدف داد، نگفتید ابروست(!) خطایی که به دومین گل سایپا منجر شد.

آقایان نشسته بر صندلی صدارت داوری فوتبال ایران؛ شاید باختن برای شما«عادت» باشد اما اینجا پیرزنی که فوتبال را می‌فهمد و اسامی 11بازیکن صنعت نفتش را چشم‌بسته می‌گوید، تحمل شکست را ندارد و نمی‌تواند بنشیند و تماشا کند که خطای کشنده‌ی دقیقه 7 بازیکن سپاهان در جام حذفی بدون کارت قرمز داور اعلام می‌شود.

اوج پرده‌ حائل بر چشم داوران شما اما در رشت رونمایی شد وقتی که 2خطای مسلم پنالتی مدافعان سپیدرود روی لوسیانو پریرا و آگوستو سزار در دقایق 9و 51 را ندیدند تا «آه آبادان» هر چه بیشتر از گذشته به شما نزدیک شود.

با این همه موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در طول فصل جارى سعى داشته است تا با رعایت تمام موارد قانونى و خویشتن‌دارى در طول مسابقات، فضاى یک بازى فوتبال را بدون هرگونه اعتراض و حاشیه‌سازی در کنار زمین-که متاسفانه در لیگ برتر فراگیر شده است- دنبال کند اما هم اکنون که تنها 6هفته از مسابقات گذشته، اشتباهات به اندازه یک فصل براى ما تکرار شده است و نه تنها طاقت تیم بلکه هواداران متعصب ما را نیز طاق کرده است.

آقایان نشسته بر صندلی صدارت داوری فوتبال ایران؛

بگذارید صنعت نفت به اشتباهات فوتبالی‌اش ببازد؛ سوت‌های‌تان را از روی اعصاب و احساس مردمی که هنوز جسم‌شان خسته جنگ است بردارید.

کافیست یک بار در رطوبت 100درصدِ توام‌شده با گرمای 50درجه 90 دقیقه‌ی تمام«آبادان برزیلته»گویان، «جمعو نلعب» بخوانید تا بدانید اینجا فوتبال تمام زندگی‌ست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز