خبرگزاری کار ایران

کابوس استقلال، آزادی، قلعه‌نویی؛ منصوریان به دربی نمی‌رسد؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۳۳۲

در صورت ابقای منصوریان بازهم ممکن است سرمربی استقلال رنگ دربی تهران را نبیند.

به گزارش خبرنگار روزشی ایلنا، علیرضا منصوریان این روزها به دلیل نتایج ضعیف استقلال به شدت تحت فشار است و شکست مقابل پارس جم، اعتراضات به این سرمربی را به اوج خودش رسانده است.

از گوشه و کنار اخبار مختلفی در مورد ماندن یا جدایی منصوریان از استقلال شنیده می‌شود و هر روز از یک گزینه به عنوان جانشین وی نام برده می‌شود ولی تا این لحظه اتفاقی به طور رسمی نیفتاده است.

با این وجود در صورتی که منصوریان از نتیجه هفته ششم تیمش به سلامت عبور کند بازهم نمی‌توان گفت وی به ساحل آرامش رسیده است.

استقلال در هفته هفتم در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن است و نتیجه این دیدار هم می‌تواند در سرنوشت منصوریان روی نیمکت این تیم موثر باشد.

هدایت ذوب‌آهن بر عهده امیر قلعه‌نویی است که از زمان سرمربیگری منصوریان در استقلال تنها یک بار در ورزشگاه آزادی مقابل او قرار گرفته که مربوط به دوران حضورش در تراکتورسازی در فصل گذشته است.

تراکتورسازان موفق شدند با دو گل فرزاد حاتمی مقابل تک گل کاوه رضایی، استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهند تا قلعه‌نویی تبدیل به کابوس جدید منصوریان برای رویارویی فصل جدید باشد.

ذوب‌آهن این روزها در اوج آمادگی است و پیروزی 6 بر صفر مقابل استقلال خوزستان گواه این مدعاست و منصوریان و شاگردانش کار سختی برای عبور از این مرحله دارند و در صورت شکست استقلال بعید است منصوریان را در هفته دهم در دربی تهران روی نیمکت این تیم ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز