خبرگزاری کار ایران

رقابت نزدیک آدیداس و نایک؛

استوک‌های دو میلیونی ایسکو!

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۲۶۶

دو برند مطرح ورزش جهان برای تهیه کفش‌های ورزشی ستاره جوان رئال مادرید رقابت دارند.

به گزارش ایلنا، پسر طلایی فوتبال اسپانیا با نمایش‌های درخشانش در تیم ملی و رئال مادرید موفق شده موفقیت‌های زیادی کسب کند و اخیرا تا سال 2022 قراردادش را با کهکشانی‌ها تمدید کند.

او در حال حاضر رقابت دو کمپانی بزرگ ورزشی یعنی آدیداس و نایک را به دنبال داشته و گفته می‌شود پس از پایان مهلت قرارداد ایسکو با نایک که تا سال 2018 ادامه دارد، آدیداس شانسش را برای اسپانسرینگ این ستاره امتحان کند؛ اگرچه نایک حق مذاکره دارد.

آدیداس قصد دارد با پیشنهاد دستمزد دو میلیون یورویی برای تهیه کفش‌های ورزشی ایسکو، بازیکنی که در حال حاضر یکی از بهترین‌ها در جهان است، تلاش کند.

در رئال مادرید کریستیانو رونالدو، رهبر است و پس از آن گریت بیل (سرپرست آدیداس) و سرجیو راموس، که از نایک دومیلیون یورو دریافت می‌کند. حال زمان ایسکو است که بین نایک و آدیداس یک برند را انتخاب کند.

این اولین چالش نایک و آدیداس برای  تهیه کفش‌های ورزشی ایسکو نیست و او زمانی که والنسیا را به مقصد مالاگا ترک کرده بود با پیشنهاد نماینده آدیداس مواجه شده بود اما ترجیح داد این پیشنهاد را قبول کند و به همکاری‌اش با نایک ادامه بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز