خبرگزاری کار ایران

میثاقیان: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ می‌توانستیم ببریم

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۸۵۰

سرمربی سیاه‌جامگان از تساوی مقابل تراکتورسازی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از تساوی خارج از خانه یک - یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی کردن در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با تیمی مانند تراکتورسازی که ترکیب جوانی دارد، سخت است. با این وجود می‌توانستیم ببریم، اما کار خدا بود که در دقایق پایانی گل بخوریم و مساوی کنیم.

وی در ادامه افزود: بازی برای ما در نیمه دوم سخت شد و در صحنه گل هم اگر مدافع ما کمی عقب‌تر بود می‌توانست توپ را دفع کند. درست است میرهانی هاشمی اشتباهاتی در این دیدار داشت، اما تک گل‌مان را به ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیم ما بود. چهار الی پنج بازیکن ما برای اولین بار بود که در چنین جوی بازی می‌کردند، اما کم نیاوردیم و با انرژی بازی کردیم. دست بازیکنانم درد نکند. از عملکرد آنها راضی هستم و مساوی هم نتیجه بدی نبود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد تیم او در لحظاتی از بازی اُفت محسوسی داشته است، گفت: روز گذشته هم گفتم که بازی سختی مقابل تراکتورسازی خواهیم داشت ضمن اینکه یکی از بازیکنان ما هم مصدوم شد و کار را برای‌مان سخت کرد. تراکتورسازی تیم قابل احترامی است و من برای این تیم احترام زیادی قائلم، اما کار با جوانان سخت است. تیم ما هم شبیه همین تیم است و باید صبور باشیم.

«تراکتورسازی نیمه نخست فقط یک موقعیت گل داشت»، میثاقیان با بیان این جمله درباره وقت تلف کردن دروازه‌بان تیمش و شعارهایی که هواداران علیه او سر دادند، تصریح کرد: اتفاق خاصی نبود. فکر نمی‌کنم تیم من وقت تلف کرده باشد و بازیکنانم بی‌دلیل زمین خورده باشند. اسم ما بد در رفته است، وگرنه همان‌طور که دیدید ما بازی خوبی ارائه کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز