خبرگزاری کار ایران

بن‌بست سپاهان هدایت کرانچار/ ساعت شنی مربی کروات برعکس شده است؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۶۹۶

سرمربی سپاهان در فصل جدید ضعیف‌تر از حد انتظار نتیجه گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان که در هفته‌های پایانی فصل گذشته کرانچار را جایگزین عبدالله ویسی کرده بود، امید زیادی داشت تا با بستن یک تیم قدرتمند و با هدایت این سرمربی خوش‌نام و خوش سابقه بتواند مجدداً به کورس قهرمانی لیگ برتر برگردد و در این راه هزینه‌های زیادی هم متقبل شد.

سپاهانی‌ها خاطرات خوشی از حضور کرانچار روی نیمکت خودشان دارند و با این سرمربی موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر شده‌اند ولی ظاهراً در فصل جدید اوضاع بر وفق مراد زردپوشان اصفهانی نیست.

این تیم در 6 بازی گذشته خود از لیگ برتر تنها 6 امتیاز کسب کرده و حذف از گام نخست در جام حذفی مقابل صنعت نفت هم اوضاع این تیم را بیش از پیش بحرانی کرده است.

روز گذشته سپاهان میهمان فولاد خوزستان بود و امید زیادی‌ می‌رفت که سپاهان بتواند با پیروزی در این دیدار تا حدودی از شرایط بحرانی خارج شود ولی شکست دو بر صفر مقابل شاگردان پورموسوی حاصل تلاش دو تیم در 90 دقیقه بود.

اگرچه مسئولان باشگاه سپاهان هفته گذشته به شایعات پایان دادند و اعلام کردند کرانچار مورد حمایت قاطع آنها قرار دارد ولی شکست مقابل فولاد می‌تواند باعث تغییر یافتن اوضاع شود و باید دید در نهایت مدیریت باشگاه چه تصمیمی برای ادامه روند ناکامی‌های تیمش خواهد گرفت.

سپاهانی‌ها فصل گذشته و در برخورد با عبدالله ویسی نشان دادند تحمل زیادی ندارند و ممکن است سرنوشت مشابهی برای سرمربی کروات کنونی این تیم در پیش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز