خبرگزاری کار ایران

خاطرات خوبی از تبریز دارم

میثاقیان: تیم ما مانند تراکتورسازی بازی می‌کند/ تماشاگران ما را هم تشویق کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۵۷۰

سرمربی سیاه‌جامگان از شرایط تیمش پیش از دیدار با تراکتورسازی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به اینجا آمده‌ام و خاطرات خوبی از تبریز دارم. اگر در فوتبال با چند تیم قهرمان شده باشم، یکی شهرداری تبریز بوده است و به همین دلیل خاطرات خوبی از شهر تبریز دارم.

وی به دشواری کار تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی اشاره کرد و افزود: بازی تراکتورسازی مقابل پدیده را دیدم. به نظرم این تیم بازی به بازی بهتر شده است و از بازیکنان جوان خوبی بهره می‌برد. ما هم به تبریز آمده‌ایم تا بازی خوبی را ارائه کنیم. قطعاً هر تیمی که بهتر باشد سه امتیاز را می‌گیرد. ما تیم جوانی داریم که خواهید دید مانند تراکتورسازی بازی می‌کند. بازی فردا بدون شک یک دیدار سخت برای هر دو تیم خواهد بود.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان درباره عملکرد تیمش در فصل جاری و در پاسخ به این پرسش که آیا به تساوی در تبریز راضی خواهد بود یا خیر، گفت: ما فردا بازی سختی با یک تیم قدرتمند داریم. تراکتورسازی هر سال برای قهرمانی رقابت می‌کند. البته ما هم تیم خوبی هستیم و مقابل پرسپولیس هم در تهران یک بازی ویژه را انجام دادیم. نمی‌دانم چه نتیجه‌ای در دیدار فردا رقم خواهد خورد، اما مطمئنم که بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

میثاقیان درباره شرایط مالی سیاه‌جامگان و همچنین تعداد بازیکنان بومی در تیمش یادآور شد: به لحاظ مالی تا الان شرایط خوبی داشته‌ایم و مشکل خاصی وجود نداشته است. در خصوص بازیکنان بومی نیز باید بگویم که در فوتبال حرفه‌ای بحث بومی و غیربومی مطرح نیست. ضمن اینکه بیشتر بازیکنان تیم ما را نفرات بومی و جوان تشکیل می‌دهند و ما با همین نفرات به آینده امیدوار هستیم.

وی درباره محرومیت مصطفی احمدی خاطر نشان کرد: اطلاعی در این باره ندارم و فکر می‌کنم او محروم نیست. این را که شما می‌گویید احمدی با محرومیت شش ماهه مواجه شده است، الان می‌شنوم و او با تیم به تبریز آمده است.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان همچنین اعلام کرد، بهتاش میثاقیان تنها مصدوم تیمش است.

میثاقیان درباره شرایط لیگ برتر در فصل جاری اظهار داشت: من در سال‌های قبل در لیگ یک حضور داشتم، اما با این وجود به نظرم لیگ برتر نسبت به گذشته سخت‌تر شده و تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند و این شرایط هر روز بهتر هم می‌شود. به نظرم وضعیت بازی‌ها و تیم‌ها در فصل جاری بهتر شده است و این مسئله به هواداران انگیزه می‌دهد که به ورزشگاه بیایند. ما هم به دنبال ارائه یک بازی خوب هستیم تا هواداران‌مان در ورزشگاه‌ها حاضر شوند.

وی در پایان در خصوص هواداران تراکتورسازی گفت: آنها در گذشته نشان دادند که هواداران خوبی هستند و امیدوارم ما را هم در بازی فردا تشویق کنند که بازی خوبی ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز